Inspirace

Inspirace

pátek 24. července 2015

Kde je ten CÍL?

Už je to sice nějaký ten pátek, co se snažím zhubnout, ale stále mám pocit, že jsem teprve na začátku. Pokaždé, když jsem v minulosti hubnula, tak jsem si představovala ten svůj vysněný cíl a chtěla ho dosáhnout nejlíp do druhého dne, ne-li rovnou do večera! :)))) Kdo by to taky takhle nechtěl, že?

Teď je to poprvé, co na konci nevidím cíl. Nebo vidím, ale jen tak nějak v mlze. Na začátku jsem samozřejmě očekávala, že budu mít dole nejmíň 10 kilo za měsíc, což nemám dole ještě ani teď! Velmi záhy mi ale došlo, že takhle to nefunguje a nebude fungovat. Leda v těch snech! Rozhodla jsem se, že si nebudu dávat konečný cíl, ale budu si nastavovat určité "mety" jako jednotlivé kroky, kterých se budu snažit průběžně dosahovat. Teprve, až uvidím, jak se mi daří tyto dílčí části plnit, tak začnu přemýšlet nad cílem.

Nicméně, teď když jsem na čas upustila od diety, nebo se jí nedržela tak striktně a začala jsem zase přibývat na váze, přemýšlela jsem nad tím, co bude až zhubnu. Dukanova dieta má samozřejmě i udržovací fázi, kterou by se člověk měl řídit, až se dostane na svoji váhu. Přiznám se, že jsem se o ni zatím moc nezajímala, protože to je ještě opravdu hodně daleko. Tyhle myšlenky mě ale dovedly opět k tomu cíly.

Kde je ten MŮJ CÍL??? Nevím,... Samozřejmě, je krásné snít o postavě a váze, která je někde daleko za horama, ale je to reálné? Já nikdy nebyla holka s postavou modelky a nikdy ani nebudu a upřímně ani nechci. Mám své ženské tvary ráda, ale zase to musí nějak vypadat. Tak jsem vzpomínala, kdy jsem se naposledy cítila ve svém těle opravdu dobře a bylo to v době, kdy jsem tehdy poprvé a naposledy doopravdy zhubla. Vážila jsem tehdy něco pod 65 kilo. Jsem dost vysoká ( 172 cm) a tahle váha mi seděla. Nebyla jsem vyloženě nějak vychrtlá, ale ani tlustá, prostě tak akorát. Od té doby tuhle váhu vnímám jako ideální. 

O ideálu by se samozřejmě dalo diskutovat. pro někoho to může být hodně, pro někoho málo, ale já se cítila dobře a to je hlavní pro mě. Proto v té mlze tak nějak v hrubých obrysech vidím tuhle váhu a tělo, které tomu odpovídá. Je otázkou kdy a zda vůbec se mi podaří na tuhle metu dostat, ale ráda bych! I přes občasná zaškobrtnutí a polevení, se stále snažím, aby ta váha šla dolů. Když to ale vezmu realisticky, tak je šance, že ji budu mít za rok touhle dobou. Šlo by to samozřejmě urychlit, ale řekněme si to narovinu, to by nemělo dlouhého trvání! 

Právě proto, že je ten cíl tak daleko, tak o něm nechci moc přemýšlet. Chci se soustředit na to, co je teď a tady a co můžu v danou chvíli ovlivnit :). Za týden mě čeká shrnutí třetí mety a nastavení té další. Uvidíme, kam se mi podaří dostat a jaký bude další dílčí cíl. Necháme se překvapit :)))

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat