Inspirace

Inspirace

čtvrtek 9. července 2015

78 kilo - Aneb, jak Janička zhubla 8 kilo :))

Konečně! O dlouhých 9 dní později, ale je to tam! Dnes mi váha ukázala 77,8kg. Byl to ale boj! Zvlášť když mám dovolenou, tak je to o dost těžší. Protože si prostě o dovolené člověk víc dopřává :(

Já se snažím to moc nepřehánět, ale nemůžu ani říct, že bych se nějak držela zkrátka. Taky se cpu melounem, který do Dukanovy diety rozhodně nepatří, ale to mě moc netrápí, k létu prostě patří. Taky mě v sobotu čeká grilování, tak to bude horší. Ale dám si libový párek nebo kuřecí maso. Jen k tomu bude asi podstatně víc alkoholu. Navíc v pátek slaví sestra narozeniny, takže další alkohol :(.

Taky stále bojuju s brambůrkama :(. Je pravda, že jsem měla takovou větší vlnu, ale teď je to zase dobrý. Včera když jsem si je v obchodě chtěla koupit, vzala jsem je do ruky a došlo mi, že na ně ve skutečnosti nemám vůbec chuť! Pokrok :). Ale nevím zatím, jak to bude dál. 

A pak je tu běhání či jiné sporty. To šlo teď úplně stranou. V tomhle vedru jsem byla akorát u vody. A jelikož tam chodím s lidmi co mají děti, tak na mě většinou taky nějaký to dítě zbyde, takže jsem ráda, že to tam přežiju :). Včera zase pro změnu celý den pršelo :(. Takže taky žádný posun :(. Já sem hrozný případ :)))).

Nicméně, i přes všechna úskalí a nedokončené věci, mám dole 8 kilo!! Podařilo se mi zlomit prokletou váhu 78 kilo. To už tady dlouho nebylo! Zvláštní je, že to na mě není moc vidět. Ano, na oblečení to vidím, ale jinak to není ono ještě. Ale přijde doba, kdy to bude vidět! Vím, že kdybych cvičila, že jsem už dnes někde úplně jinde. Na druhou stranu, jsem se sem ani cvičením nedostala,.. Nevydržela jsem :(. Pohyb byl, je a bude vždy problém. Ale prostě to beru tak jak to je, už jsem moc stará na to, abych si něco nalhávala! 

Teď se chci radovat že svého úspěchu! Však ona přijde doba, kdy to uvidí i okolí, které mě vidí každý den. A jako odměnu za ta kila jsem si koupila novou černou sukni. Je dost obtáhlá, ale aspoň mi dýl vydrží. Tak jsem vám ji chtěla vyfotit, ale jak je černá, tak to není vůbec vidět, mám tu blbé světlo. Samozřejmě, až bude dole pár dalších kilo, tak to bude ještě lepší :). 

Teď mě čeká třetí meta a s ní krásných 76 kilo. Mám na to ještě dvacet dní, tak se musím snažit! Mám za sebou snad to nejhorší, tak doufám, že už to bude jen lepší :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat