Inspirace

Inspirace

středa 21. října 2015

10 dní do 75 kilo

Moje "honba" za 75 kily nekončí. Právě naopak. Mílovými kroky se blíží do finiše. Bohužel, zatím spíš z hlediska času než váhy, ale já to stále nevzdávám. Příští neděli je 1.11. a ta váha tam prostě bude. Musím říct, že už mě to dost štve, že se to takhle vleče. Ale dokud se asi zkrátka pořádně nenaštvu, tak to zřejmě jinak nepůjde. 

Dneska jsem měla váhu 76,4 kilo, takže se pomalu blížím. Akorát jsem nemocná. Není to nic hroznýho, ale dnes a zítra jsem doma. Jenže zítra je Pilates :(. Je jasné, že když nepůjdu do práce, tak nepůjdu ani cvičit, což mě trochu mrzí. Jenže nechci být pak nemocná třeba 14 dní nebo tak. Jsem ráda, že to není tak hrozný a můžu relativně fungovat.

Každopádně, dál si jdu za svým cílem. Je pro mě teď hodně důležitý tam těch 75 kilo dát. Tím, že se tak dlouho motám a jednom místě, tak už nemám takovou motivaci, jako když to šlo dolů. A ta 75 je pro mě takovou tou zlomovou hranicí. Co bude pod, už vnímám nějak pozitivně. Jednoduše řečeno, co je pod 75 kilo, je dobrý a co je nad 75 kilo, je špatný. 

Moje představa byla, že na konci roku budu někde na hranici 70 kilo, což asi nebude úplně reálný, vzhledem k tomu, jak mi to šlo v posledních měsících. První kila šla dolů rychle, ale teď to vázne. Nicméně, něco kolem 72 kilo je reálný. Když k tomu připočtu, že pravidelně chodím na pilates, tak pevně věřím, že to bude mít výsledky. 

V poslední době na sobě moc nějakou změnu nepociťuju. Zato si ale čím dál víc uvědomuju, kolik jsem zhubla, a že to tělo je jiný. Tak nějak se s ním sžívám. Je pravda, že v mnoha ohledech už jsem spokojená, ale v plavkách je to stále bída. Ale na poslední hodině pilates už jsem si připadala při cvičení silnější :). Moc se těším na focení na konci roku, protože jsem vážně zvědavá na další posun.

Teď pracuju na nové skladbě jídelníčku. Přidávám ovoce, jelikož je třeba dostat do těla i nějaký vitamíny a v menších dávkách jednou za čas přidám i kousek celozrnýho pečiva. Ale to si nechám samostatně na jeden článek. Zatím je to ve fázi přípravy a změn a uvidím, co mi bude fungovat.

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat