Inspirace

Inspirace

čtvrtek 4. června 2015

Je to tam :)

Konečně!!!

Můj první cíl v hubnutí je splněn. Váha je od včerejšího dne oficiálně pod 80 kily a na začátku se mi ukázala nádherná 7 :))))

Já z toho mám opravdu velkou radost, protože už je to nějaký pátek, co tam tohle číslo na začátku figurovalo. Navíc si už konečně můžu nastavit další cíl. Tím je 78 kilo. Je pravda, že jsou to "jen" dvě kila, ale pro mě je 78 osudovou váhou. Skoro pokaždé jsem se na ní zastavila! A pokud se mi podařilo ji překlenout, tak to pak šlo... Navíc mám pocit, že se u mě na tomhle čísle láme pohled na mě... Pokud mám pod 78, tak si připadám o dost štíhlejší a všímají si toho i lidi! Jakmile se mi váha přehoupne přes tohle číslo, tak je to pro mě vždy signál, že už je to špatně. Prostě je pro mě tohle číslo důležitý.

Vzhledem k tomu, že mi to v posledních týdnech nešlo úplně hladce, dávám si delší časový horizont. I když musím říct, že jsem v posledních pár dnech celkem disciplinovaná, takže to třeba bude rychlejší. Každopádně, pokud se na tuhle váhu dostanu cca za měsíc, tak budu spokojená. Je jasné, že už pošilhávám i po dalším cíli, jelikož těch 75 kilo k tomu přímo vybízí! Nicméně, mám ho opravdu až v záloze po těch 78 kilech. Ty jsou pro mě teď tou hlavní prioritou.

Taky jsem už přestala brát antibiotika, už se citím dobře a prostě si chci jít dneska POPRVÉ zaběhat :). Chci využít krásného počasí a navíc se dnes dostanu domů v celkem rozumnou dobu. Původně jsem chtěla jít běhat na běžecký ovál, ale vzhledem ke krásnému počasí, nejspíš vyběhnu někde do přírody. Určitě od toho neočekávám nějaký výkon, ale prostě se chci hlavně protáhnout, vyzkoušet nové tenisky a zjistit, jak na tom vůbec jsem s fyzičkou. Určitě to bude zážitek :))).

Na neděli chystám velký speciál ke dvěma měsícům s Dukanem, kde bude takové menší shrnutí a i nějaké fotky, co jsem pořídila.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat