Inspirace

Inspirace

neděle 28. června 2015

Staronové výzvy ;)

Tak a je tu neděle a s ní i poslední vážení před koncem měsíce. Ve středu je 1.7. A v ten den chci překonat svoji druhou metu a dostat se na a nebo pod 78kg. Naneštěstí jsem to dnes ráno dostala. A jak všechny víme, v tuto dobu je váha vyšší. U mě to někdy dělá klidně kilo a půl. Bývám vždycky hrozně nafouklá :(. Dnes jsem se ale tak necítila. Každopádně, jsem na tu váhu stejně vlezla :). A nebylo to vůbec zlý! I přes to, že jsem to dostala, jsem měla váhu 78,3kg! Takže to vypadá, že by to tam v tu středu mohlo být :).

Večer jsem dost bojovala s chutí na brambůrky, ale pak jsem se zabavila a byl klid. Zatím se mi daří ten boj zvládat. Dnes se navíc chystám jít běhat. Musím ale říct, že mě pořád dost bolí nohy. Ale to se snad rozhýbe. Jen si musím pořádně zalepit ty odřené prsty!

Teď ale hurá na moje výzvy :). Ke splnění druhé mety jsem si slíbila šaty. Sice mi jsou ještě trošku těsnější, ale pod tyhle si beru vždy ještě stahovací kalhotky, protože se mi pak nevyhrnují nahoru. Takže je už od července budu nosit. Počkám ale ještě až do druhé poloviny měsíce, bude to přeci jen lepší. Pak přidávám ještě aktuální foto v oblečení a pak fotky oblečení, do kterého se chci časem dostat. Něčemu chybí už jen kousek a něco bude na dýl. Vzhledem k tomu, že si neměřím centimetry, je pro mě nejlepší ukazatel toho, že hubnu, právě oblečení!!



Aktuální stav v normálním oblečení


Moje bílé šatičky, které budou se stahovačkama super :) od druhé půlky července.


Známý komplet. Ten vidím reálně spíš až na babí léto. Sice ho zapnu, ale to je asi tak vše :(


Bokové rifle. Z boku to celkem jde, ale ze předu je to hrůza. Nemám ráda bokové kalhoty, ale snad je jednou zvládnu. Teď je léto, tak mě to tak netrápí. Uvidíme na podzim, jak to bude vypadat. Třeba je pak budu moct normálně nosit, bez toho, aby mi z toho všechno lezlo :)


Kraťasy, které už taky možná znáte, ale které letos taky ještě asi zůstanou přes léto ve skříni. A vedle košile, kterou jsem pro změnu ze skříně vytáhla :). Od července se zařadí mezi nošené kousky :)


Zato tahle košile si ještě nějaký ten pátek ve skříni poleží. Zatím to ještě není ono, ale myslím, že letošní léto s ní ještě zažiju :)


Tahle halenka si taky ve skříni ještě poleží. Je na ní vidět, že i když mám už menší břicho, stále mi hodně chybí, aby to bylo koukatelný! Tuhle přes to břicho ani nedopnu. Nevím, jestli je reálný, abych ji letos v létě nosila. Uvidíme,..


Největší překvapení dnešního focení! Tenhle kabátek mám ve skříni už několik let a za tu dobu jsem ho myslím ani jednou nedopla. Dnes se sice podařilo, ale bylo to tak tak! Je na něm vidět, jak je zmačkaný :). Ale byla jsem z něj mile překvapená. Třeba se mi podaří ho letos na podzim unosit. A když ne na podzim, tak příští jaro určitě :)

Je to docela zajímavý :) Další fotky udělám pak až na přelomu červenec - srpen a uvidíme, kam se to za ten měsíc posune. Doufám, že tím správným směrem. Ráda bych si některé kousky ještě letos v létě užila :). Každopádně, na všech fotkách jsou vidět moje šílený nohy :(. Na ty se teda fakt koukat nedá!! Doufám, že se to díky běhání zlepší a že za ten měsíc už to bude lepší pohled :)))

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat