Inspirace

Inspirace

čtvrtek 25. června 2015

Třetí meta

K dosažení druhé mety mi zbývá necelý týden a kilo :). Mám co dělat! Trochu jsem si to zkazila tím prožraným víkendem, ale s tím už nic nenadělám.

Přiznám se, že začínám pociťovat menší krizi. Je to standardní jev, kdy se blížím k hranici 78kg. To mám pokaždé. V tomto bodě se to láme a buď to překonám nebo ne! Věřím, že teď to zvládnu, ale nebude to úplně snadné. Mělo to vždy stejný scénář. Už jsem něco zhubla, je to vidět a proč si vlastně odpírat ty hory nezdravýho jídla?? Stojí mi to za to?? Není lepší být tlustá a cpát se všema těma "hnusama", co tak dobře chutnaj??? Tohle mě zlomilo ve většině případů!

Dnes už to doufám, zvládnu ukočírovat. Navíc mi jde i moje zdraví, takže nechci cpát do těla "hnusy". A když mám na něco tak nepřekonatelnou chuť, tak si to prostě dám v rozumné míře, ale pokračuju dál. Kdybych si občas něco z toho "hnusu" nedopřála, tak dietu nevydržím, protože mě to psychicky asi utluče. Ale vědomí, že když na to budu mít doopravdy chuť, že si to můžu dát, je dost podstatné.

Miluju třeba pizzu, ale od doby co držím Dukana, tak jsem jí neměla. Popravdě, jsem na ni ani neměla chuť. Jen jsem si na ní prostě vzpomněla. A hned mi bylo líto, že jí nemůžu. Což není pravda. Můžu jíst co chci, nikdo mi to nezakazuje. A pokud budu opravdu racionální, tak si uvědomím, že jsem si na ní teď sice vzpomněla, ale za celou dobu jsem na ní chuť neměla, takže nemůžu mít pocit, že si ji odpírám. Je opravdu potřeba, abych nad tímhle přemýšlela trochu logicky, protože někdy mám skolny uvažovat iracionálně. Jako co si budeme povídat, ještě nějaký pátek si pizzu nedám, jelikož jak říká moje kolegyně, teď honím každý gram. A nechci, abych se dosatala na druhou metu a hned druhý den se nacpala pizzou!

Přesto vím, že mě čeká složitější období. Nezbývá mi, než doufat, že už mám dost rozumu a zkušeností, abych tuto fázi hubnutí překonala. I když jsem cvičila, tak jsem se v téhle fázi zastavila!!! Tentokrát ne! Pojedu dál stůj co stůj, jsem silná a nijak se neomezuju, tak proč nebojovat dál!

Proto uvažuju už o třetí metě :). Jakmile dosáhnu druhé mety, mých přelomových 78kg, vrhnu se na další cíl. Původně jsem měla v plánu, aby jím bylo 75kg. Po zhodnocení stávající situace a dosavadního vývoje, jsem se rozhodla pro jiný cíl, a to 76kg. A to hned z několika důvodů. Je to určitě cíl, který budu reálně do konce července schopná splnit a taky v tu chvíli budu mít dole 10 kilo, což je dvojnásobný důvod k radosti! :) Nechci si klást nesplnitelné cíle a raději půjdu po malých krůčcích. I tak mám pocit, že je to něco šíleně vzdáleného, byť se v reálu jedná o "pouhá" 3 kila! Moje zkušenosti mě ale nutí, držet se zkrátka!

Stále nemám ještě splněnou druhou metu, takže nechci úplně detailně rozebírat tu třetí, ale přeci jen už se to blíží, tak to mám v hlavě. Navíc to bude znamenat nové kousky v šatníku. Už teď po splnění druhé mety, budu nosit jedny šatičky, co už jsme na sobě neměla hodně dlouho. A další kila mi budou přinášet další možnosti. Připravuju článek speciálně s fotkama na oblečení, do kterého se chci v nejbližší době dostat, ať to pak můžu srovnávat :).

Nechci, nechci, nechci ten boj vzdát! Ani na to nechci myslet, ale je to tak, myslím na to :(. Jen doufám, že se jedná pouze o přeháňku. Vím co zabírá na tyhle stavy. Návštěva právě toho šatníku. Budu muset pár kousků provětrat. Když uvidím, že už se blíží jejich nošení, zvedne mi to náladu a dodá novou energii. Vím, že to všechno za to stojí. Dělám to sama pro sebe! Proto, abych se cítila lépe. Abych byla sama se sebou spokojená. Líbí se mi spousta věcí, které si třeba dnes kvůli postavě nemůžu dovolit. Chci ten věčný boj už jednou pro vždy vyhrát! I když to je běh na celý život!!!

Držte mi palce děcka :). O víkendu sem hodím nějaké ty fotečky a taky si udělám výlet na kole :). A příští týden ve středu budu rekapitulovat druhou metu. Já to prostě dám!!!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat