Inspirace

Inspirace

úterý 23. června 2015

Královna brambůrek

Tohle rozhodně není něco, na co bych měla být pyšná. Už jsem z toho dost otrávená. Prostě jsem jednoduše závislá na brambůrkách. Ano, je to regulérní závislost! Jím je už od střední školy! Dieta nedieta, nemůžu přestat. 

Prostě ať dělám co dělám, musím vstát a jít si koupit brambůrky. Nikdy mi nedošlo, jak moc už je to vážný. Až teď mi došlo, že už je to ve fázi závislosti a to celkem těžké. Opravdu si dám několikrát za týden balíček brambůrek!!! To je něco šíleného. Ani nechci vědět, co to s mým tělem dělá. Jenže si prostě neumím pomoct.

Máte s tím někdo zkušenost? Vím, že hodně lidí problém se sladkým, ale nevím o nikom kdo by byl závislý na brambůrkách :(. Aspoň ne tak jako já! Je to spíš o psychice a možná stačí, když se nějak zaměstnám. Jenže tohle bude snad stokrát horší, než se pokoušet zhubnout. 

Na druhou stranu, si říkám, že jestli to bude jediná větší neřest, že to přece zase není tak hrozný. Ten balíček má 100g, to není nic šíleného! Jenže nemůžu se přece takhle cpát něčím tak moc nezdravím :(. S tímhle si vážně nevím rady, ale musím na tom zapracovat. Pokud s tím máte někdo zkušenost, budu ráda, když se o to se mnou podělíte :)

Hubnutí zdar
Vaše brambůrková královna :(

Žádné komentáře:

Okomentovat