Inspirace

Inspirace

středa 10. června 2015

Speciál - 2 měsíce s Dukanem

V neděli to byly přesně dva měsíce, co jsem se rozhodla vyzkoušet Dukanovu dietu. Můj prvotní záměr byl zhubnout do šatů na svatbu mé kamarádky, ale jak se časem ukázalo, dieta mě chytla a tak v ní pokračuju. Přivedla mě k ní kolegyně z práce a já jsem za to moc ráda.

Už jsem v minulosti hubnula několikrát, ale nikdy mi to nepřišlo tak samozřejmé jako teď. Vždy jsem na to musela až moc myslet a soustředit se na to a hlavně mi to bralo hrozně moc energie. Nikdy se to nestalo, aby to bylo automatickou součástí mého života. Nicméně, Dukan to dokázal... Ať je tahle dieta prospěšná, či neprospěšná, mě funguje a hlavně mi nic nechybí!

Prostě si vždy v obchodě nakoupím jen ty potraviny co můžu jíst a nemusím už pak nad ničím přemýšlet. Hlavně mi to chutná a nemám chuť na potraviny, který jíst nemůžu. Vůbec mi nechybí pečivo, což je pro mě největší překvapení. Nikdy jsme nechápala, jak může někdo existovat bez pečiva a dnes mi to vůbec nepříjde. Je pravda, že stále bojuju s brambůrka, ale to mi už asi zůstane. Cpu se jimi už od puberty a to už je sakra dlouho... Ale pokud to bude jediný hřích, tak se s tím asi dokážu smířit :). Pak je tu samozřejmě alkohol, který by neměl být vůbec, ale já žiju na Moravě a to k tomu prostě patří :)).

Stále hledám možnosti, jak hubnutí zefektivnit, zatím teda přes léto chci jezdit na kole, případně běhat. Co se kola týče, tak jsem se rozhodla, že když bude hezky, že si vezmu ráno kolo vlakem do práce a po práci na něm pojedu domů. Mám to skoro po rovině a můžu to vzít částečně po cyklostezkách, takže to určitě k hubnutí přispěje velkým dílem! Tento týden jsem byla na kole ve čtvrtek po práci a včera, ale když budu jezdit z práce, tak myslím, že dva nebo tři dny v týdnu by to jít mohlo, pokud nebudu spěchat domů. Na to se už fakt těším, protože mě kolo vážně moc baví!

Opět, jako každý rok, se musím smířit s myšlenkou, že v těch plavkách to prostě nebude ono :(. Nicméně, nějaké kilo už mám dole a to je fajn. Ještě když k dietě přidám kolo, tak věřím, že na sebe výsledky nenechají dlouho čekat. Kdyby se mi podařilo do kone července dostat na 75 kg, tak budu nadšená! Ono je pravda, že ty cesty z práce na kole asi udělají své! Samozřejmě je mi jasné, že to po dvou cestách znát nebude, ale za měsíc nebo dva už by to mohlo být vidět.

Přiznám se, že mým hlavním cílem v tuto chvíli není zhubnout kila, ale na téhle cestě co mám teď nastavenou, vydržet, protože pokud vydržím, tak ta kila půjdou dolů automaticky. Pokud se dostanu pod těch 78 kg, tak budu na dobré cestě ;). V neděli jsem vážila 79,5 kg, za dva měsíce diety se mi tedy podařilo dát dolů 6,5 kg, což není špatné. Musím říct, že jsem se diety nedržela úplně striktně, ale spíš se snažila v širším principu dodržovat její pravidla.

Přidávám i pár foteček,..

Sukně nyní - je to foceno z jiného úhlu ale myslím, že tam je vidět rozdíl

Sukně před Dukanovou dietou




Můj oblíbený kostýmek, který sem na sobě neměla už sto let!!! A nyní je super :)))))



Aktuální stav
Aktuální stav



A přidávám i fotky ze sobotního výletu, jako důkaz, že opravdu jezdím na kole :)). Myslím, že na té sukni je vidět trochu rozdíl. Postava jako taková má do dokonalosti hodně daleko a je pravda, že když jsem cvičila, bylo to jiné. Ale teď prostě necvičím, tak je to tak jak to je. Uvidíme, třeba za další dva měsíce to bude lepší :). Velkou radost mám z toho kostýmku. Koupila jsme si ho před několika lety a dlouho se do něj nedostala a teď mi krásně sedí :).¨

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat