Inspirace

Inspirace

úterý 16. června 2015

Agónie a extáze

Titulek mé oblíbené knížky momentálně asi nejlépe vystihuje moje aktuální rozpoložení. Poslední dobou se u mě střídají stavy euforie a radosti z hubnutí a pak jsem zase smutná, že jsem pořád ještě prakticky na začátku. Třeba minulý týden jsem měla radost, že jsem se dostala pod 80 kilo, ale teď o víkendu mě zase mrzelo, že to na mě ještě není skoro vidět. Aspoň přátelé si toho vůbec nevšimli.

Je pravda, že oni mě vidí skoro pořád a já sama bych taky rozdíl neviděla, kdybych necítila, jak je mi čím dál víc volnější oblečení. Tak uvidím, jak se projeví další kila. O víkendu mě čeká další vážení, tak doufám, že se dostanu na rovných 79,0 kg. Jen na tom musím pracovat. Věřím ale, že jak se dostanu pod 78 kilo, tak že to pak už bude lepší, protože ty první kila už budu mít za sebou. A taky se těším jak se dostanu na 75 kilo :))

Dnes jsem pro změnu měla radost z jedněch šatů, do kterých už sem se hodně douho nevešla. Ráno jsem si je jen tak ze zvědavosti zkusila a nebylo to vůbec špatné :). Dám si je jako odměnu za další metu, 78 kilo,.. Takže mám další krásné šaty na léto. Pak sem přidám i fotečku až se oficiálně stanou součástí mého šatníku. Každopádně, mě to zase hezky zvedlo náladu.

Důležité pro mě je, abych teď nepolevila. Jsem totiž v kritické fázy hubnutí a ve většině případů, jsem se na tomhle bodě zasekla :(. Tento týden chci zapracovat na tom, abych se s váhou opět kousek posunula dolů! Zdá se mi, že to jde v poslední době dolů nějak pomalu. Na druhou stranu to má i své výhody. Včera jsem se o Dukanovy bavila s jenou svojí klientkou a ta mi říkala, že to držela i její kamarádka. Prý hodně rychle a dost shodila, ale jak s dietou přestala, tak přibrala ještě víc než před tím měla :(. To je bohužel riziko diet. Ale je taky důležité, jak se k tomu kdo postaví.

Já to už od začátku nijak extra nehrotím. Jím i jiné věci, než jen čistě bílkoviny. Občas si dopřeju i něo sladkého, třeba jogurtové nápoje a tak,.. Prostě to tělo něco takového občas potřebuje. Dnes si dám například koprovou polívku, protože ji mám moc ráda. Taky si teď v létě dopřeju jahody a třešně z babiččiné zahrádky :). Na druhou stranu vím, že i když zhubnu pomaleji, že mi to vydrží, protože to neberu jako dietu, ale jako režim, ve kterém bych ráda setrvala už napořád :). To je asi zásadní.

Uvidíme co mi o víkendu ukáže váha, ale konec měsíce se blíží a já tam těch 78kg prostě chci!!!!

Hubnutí zdar
Vaše Jana ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat