Inspirace

Inspirace

pondělí 22. června 2015

Víkendové obžerství :)

O víkendu jsem měla mít vážení, abych věděla, jak jsem na tom se splněním další mety. Nicméně, nic takového se nekonalo :(. Prostě jsem měla papkací víkend.

Ne, že bych se cpala pizzou a hranolkama nebo tak něčím, ale dala jsem si vínečko, brambůrky, pistácie, sladké, k tomu korpovou polívku a dostala sem hroznou chuť na tvarůžky, takže jsem se cpala chlebem s máslem a tvarůžkama a na jemno nakrájenou cibulkou :). Byla to lahoda! Jestli mě to mrzí??? Upřímně! Nemrzí! Já se vážila v týdnu a váha se pohybovala mezi 78,5 a 79kg, takže jsem na tom celkem dobře. Mám tedy vysoký předpoklad, že na konci měsíce, ta váha bude tam, kde bych ji chtěla mít :).

Je pravda, že jsem asi na chvíli potřebovala vypnout a prostě nic neřešit. Každopádně mi to dalo novou energii a úplně normálně v Dukanovy pokračuju. Mám v plánu udělat pár fotek s nějakým oblečením, ať si pak můžu dělat srovnání, ale o víkendu se mi vůbec nechtělo.  Momentálně nic neřeším, a prostě si to užívám,.. :)

Ale na těch 78 kilo už se moc těším,.. Bude to zase posun dopředu a hodně velká změna pro mě,.. Takže jedemééééééééééééé

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat