Inspirace

Inspirace

sobota 27. června 2015

Běhání :)

Už pěkně dlouho píšu o tom, jak začnu chodit běhat a furt nic! Až do čtvrtka. Přišla jsem domů a opět se vyvalila u počítače. Psala jsem si s kamarádem, kterému jsem bohužel řekla o svém záměru, že budu chodit běhat. A díky za to, že jsem mu to řekla, protože nebýt jeho, tak se asi nic nestalo. Musím říct, že se do mě pořádně pustil a nebral si servítky. Že jsem líná a jen se vymlouvám a tak. Zkrátka měl pravdu. Mě to ale pořádně naštvalo!

Oblíkla jsem se do sportovního, nazula běžecké tenisky a vyrazila do terénu. Vzala jsem to přírodou po takovém menším okruhu. Za půl hodiny jsem byla zpátky. Musím říct, že než jsem vyrazila, měla jsem velký strach, že nic neuběhnu a že to bude hrozný. Běžela jsem víc než polovinu trasy a bylo to celkem fajn!! Druhý den mě bolelo celé tělo, ale vyrazila jsem včera večer znovu! Jen jsem si v tenistkách blbě odřela prsty a bolelo to :(.

Jinak to bylo super. Měla jsem radost, že jsem to tak dobře zvládla a že jsem začala. Navíc jsem si večer nedala žádné brambůrky :). Dnes jsem běhat nebyla, protože jsem nemohla dnes ráno skoro chodit, fakt mě všechno bolí. Ale abych to rozhýbala, tak jsem vyrazila na kolo ;). Zítra večer si opět půjdu zaběhat! 

Jen doufám, že mi to vydrží. Potřebuju mít aspoň nějaký pohyb a to kolo to nepokryje :(. I když má jednu obrovskou výhodu. Když jedu z kopce, nemusím šlapat, ale když běžím, tak z kopce musím taky :). Zatím zůstanu u tohohle okruhu a časem uvidím. Máme tu hodně možností, kde se dá běhat. A taky chci přes prázdniny víc zapojit to kolo. 

Každopádně, mám ze sebe v tomhle ohledu radost. Jen ta bolest je děs! Takhle mě tělo nebolelo snad ani když jsem cvičila!!! Je pravda, že při běhání se zapojuje celé tělo. Je to pak ale taky cítit :). Jsem ráda, že jsem konečně začala. Už jen vydržet!!

Zítra mám poslední převážení před koncem druhé mety, tak jsem zvědavá. Moc času už nezbývá. Taky mám připravený článek s fotkama oblečení, tak se zítra těšte ;).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat