Inspirace

Inspirace

sobota 30. května 2015

Půl kila do první mety :)

Za týden to budou 2 měsíce, co jsem začala držet dietu. Uteklo to fakt rychle. Ale to si nechám až do příštího článku. Dneska ráno jsem se zvážila a mám 80,5kg, takže do mého prvního cíle mi chybí dát dolů půl kila :).

Je pravda, že to zatím za nějaký extra výsledek nepovažuju, protože se jedná o první kila dole. Jsou však důležitá hlavně z psychického hlediska. Jsou takovým odrazovým můstkem. A hlavně, pokud překonám tuhle hranici,  budu mít na začátku 7 a to už se mi dlouho nepodařilo! 

Někomu to možná přijde jako hloupost, ale mě jde o mě, ne o ty ostatní!! Vždy se najde někdo, kdo bude moji cestu kritizovat, ale mě to nechává klidnou. Já jsem teď spokojená a to mi nikdo nevezme. Jestli někdo hubne jinak a funguje mu to, tak může být spokojený. Mě teď funguje tohle :).

Akorát mi teď pár věcí nevychází a to pohyb. Mám totiž momentálně angínu. A to jsem se těšila, že je konečně hezký víkend a že bych vyrazila na kole! Ani běhat jsem ještě nebyla. Je mi to líto, protože já když se pro něco rozhodnu, tak to musím realizovat hned, jinak se k tomu už nedostanu! Je mi jasné, že s běháním to pak bude stejné :(. Ale zatím s tím počítám. Jak doberu antibiotika, tak se na to vrhnu. 

Teď se těším na tu 7 :) hned si pak naplánuju další cíl :). Hodilo by se třeba 75kg, ale já si dám menší druhý cíl... Tentokrát nikam nespěchám. Ale zatím je tam 8, takže jedu dal :).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat