Inspirace

Inspirace

pondělí 4. května 2015

Jarní detox

Musím se úplně na začátek přiznat, že nemám s detoxem vůbec žádné zkušenosti. Vždycky mi to připadalo tak trochu bláznivé :). Taky jsem nikdy necítila potřebu nějaký detox dělat. Navíc jsem byla přesvědčená, že bych ho stejně nezvládla. Nevím, co se stalo, ale mám najednou potřebu si nějaký detox dát.

Souvisí to samozřejmě s dalšími možnými úbytky kil, ale to není hlavní důvod. Pravda je, že konzumace bílkovin je trochu náročnější pro tělo. Ne jen, že se složitěji tráví, ale celkově mi přijde, že je to pro tělo větší zátěž.

Tak jsem se rozhodla využít prodlouženého víkendu a vyzkoušet detoxikaci těla. Prostě cítím, že to tělo potřebuje. Hledala jsem na internetu různé varianty a nakonec se rozhodla pro detox pomocí jablek! Za prvé je mám ráda a myslím, že mě rozhodně zasytí víc než různé šťávy. Po celé tři dny se konzumují pouze jablka a pije se hodně čisté vody. Já si k tomu chci přidat ještě nějaké čaje na podporu deroxikace, tak uvidím, co seženu.

Jedná se o můj úplně první pokus o detoxikaci, tak jsem fakt hodně zvědavá, jak to zvládnu, ale věřím , že i den nebo dva tělu určitě pomůžou :). Takže v pátek začínám a pokusím se pak každý den večer napsat, jak jsem to zvladala,..

Detoxu zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat