Inspirace

Inspirace

sobota 9. května 2015

2. den jarní detoxikace

Konečně mám za sebou i druhý den jablečného detoxu. Dnes to bylo opravdu hodně náročný, hlavně psychicky. Pořád jsem musela myslet na jídlo :(. Kupodivu jsem ale nijak neměla hlad!

Dnes jsem celý den ujížděla já jablkách se skořicí :). Kdybych byla milovnice sladkého, tak jsem nad míru spokojená. Bylo to docela dobrý. Akorát jsem dnes mela opravdu klidový režim. Dlouho jsem spala a i po obědě jsem si šla na chvíli lehnout. Za chvíli už si taky zalezu do pelechu a budu koukat na nějaký film.

Nicméně, mám dilema, zda v detoxu pokračovat i zítra. Strašně ráda bych si udělala fazolovou polivku a v pondělí jedu opět na školení do Prahy, tak jediná možnost je zítra :(. Na druhou stranu chci, aby ten detox měl opravdu smysl. Zároveň je pro mě důležité ho dokončit už i pro ten pocit, že jsem to zvládla!!! 

Zatím to nechám otevřené a rozhodnu se zítra ráno. Mám taky strach, abych nebyla v pondělí ráno moc vyčerpaná a unavená. Ještě mě napadla varianta, že zítra dopoledne, bych měla ještě detox a odpoledne si udělala polivku. Přeci jen polívka není tak těžká na žaludek, tak že by to nebylo špatný. Ale jak jsem psala, rozhodnu se ráno,..

Detoxu zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat