Inspirace

Inspirace

sobota 9. května 2015

2. den jarní detoxikace

Konečně mám za sebou i druhý den jablečného detoxu. Dnes to bylo opravdu hodně náročný, hlavně psychicky. Pořád jsem musela myslet na jídlo :(. Kupodivu jsem ale nijak neměla hlad!

Dnes jsem celý den ujížděla já jablkách se skořicí :). Kdybych byla milovnice sladkého, tak jsem nad míru spokojená. Bylo to docela dobrý. Akorát jsem dnes mela opravdu klidový režim. Dlouho jsem spala a i po obědě jsem si šla na chvíli lehnout. Za chvíli už si taky zalezu do pelechu a budu koukat na nějaký film.

Nicméně, mám dilema, zda v detoxu pokračovat i zítra. Strašně ráda bych si udělala fazolovou polivku a v pondělí jedu opět na školení do Prahy, tak jediná možnost je zítra :(. Na druhou stranu chci, aby ten detox měl opravdu smysl. Zároveň je pro mě důležité ho dokončit už i pro ten pocit, že jsem to zvládla!!! 

Zatím to nechám otevřené a rozhodnu se zítra ráno. Mám taky strach, abych nebyla v pondělí ráno moc vyčerpaná a unavená. Ještě mě napadla varianta, že zítra dopoledne, bych měla ještě detox a odpoledne si udělala polivku. Přeci jen polívka není tak těžká na žaludek, tak že by to nebylo špatný. Ale jak jsem psala, rozhodnu se ráno,..

Detoxu zdar
Vaše Jana