Inspirace

Inspirace

pátek 22. května 2015

Disciplína a nové možnosti

Musím se poctivě přiznat, že mám po svatbě problémy s disciplínou v rámci Dukanovy diety. Ne, že bych nějak hřešila, nebo jedla jídla, co na jídelníček nepatří, jen si prostě asi dopřávám víc, než bych měla. Jak člověk jednou poleví, je těžké se pak dostat zpět. Navíc, pokud už něco zhubnete, tak máte dobrý pocit, a to může vést k polevení.

Naštěstí, jsem si to celkem však uvědomila, takže je jen na mě, jak se k tomu postavím! Já samozřejmě nechci zvolnit, jelikož mi aktuální úbytek váhy nestačí. Navíc se opět blíží nejhorší období všech hubnoucích - plavková sezóna!!! Nechci být na koupáku opět za válečka :(. Jsem samozřejmě realista a je mi jasné, že za měsíc ze mě žádná modelína nebude, ale stále je čas nějaké to kilo dostat dolů.

Takže si musím dát pozor, abych dodržovala dietu tak, jak má být a nehřešila. To mi pomůže dostat se pod těch šílených 80 kilo... Na to už se těším vážně moc :). Hlavně si pak budu moct naplánovat a zvizualizovat další cíl :), což je důležité zvláště pro motivaci! Aspoň mě tyhle krátkodobé cíle dost pomáhají, jelikož jich člověk dosahuje rychleji a má tím spíš pocit, že se mu daří.

Jelikož neustále vymýšlím, co bych mohla pro sebe dělat a snažím se zkoušet nové věci, ani teď při dietě to není výjimka :). Je jasné, že po několika neúspěšných pokusech o cvičení, nemá smysl se k tomuhle modelu vracet. Zatím ještě nejspíš není ten správný čas. Každopádně stále hledám cestičky a odbočky, co by kde by :). Zatím jediná aktivita, která mě baví, je kolo. Jenže mi letos nějak nepřeje počasí. Pokud je hezky, tak zase nemám čas,... Cítím ale, že bych něco dělat měla a i chci!

Otázkou je co,.. V minulosti byla jedna sportovní aktivita, která mě dlouhodobě docela bavila a to běhání. Už dřív jsem přemýšlela, že bych se k němu vrátila, ale jak to tak bývá, zůstalo jen u toho přemýšlení :(. Pravda ale je, že to není špatný nápad. Mám hned u baráku běžecký ovál, který je udržovaný a běhat se dá i když není ideální počasí na kolo. Tak jsem si řekla, že to zkusím!

Je jasné, že nemůžu na začátek čekat žádné extra výkony, ale důležité je začít a vytrvat! I kdybych se k tomu dostala třeba jen 2x týdně, tak budu spkojená!! A jediné, co na to potřebuju, jsou tenisky a ty mám :). Neříkám, že u toho vydržím a že to bude klapat a že to dotáhnu do konce, nicméně to chci aspoň zkusit!! Pustím si hudbu do uší, nazuju tenisky a vyrazím :). Pokud nebude odpoledne pršet, tak na to vlítnu hned dneska,.. Doufám, že se zítra budu moct hýbat, ale chci začít zvolna. Často mě totiž bolí kolena a taky jsem si skopla palec, což dost bolí, ale nechci si hledat výmluvy, proč ne!!!

Nejde mi v tomhle případě ani tak o zhubnutí, jako spíš o to, mít nějakou fyzičku a hlavně pohyb. To tělo to prostě potřebuje,.. Pokud mi to v hubnutí pomůže, tak budu jen ráda. Chci to ale dělat hlavně kvůli zlepšení kondice a taky lepšímu pocitu ze sebe samé :)))).

Dám pak vědět, jak jsem dopadla :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat