Inspirace

Inspirace

čtvrtek 7. května 2015

Život v harmonii

Já jsem nejspíš mistr v začínání hubnutí :), což ale možná ani není úsměvné. Nicméně, těch začátků mám za sebou opravdu hodně. To mě donutilo, zamyslet se nad tím, čím to je. Co mě vede k tomu, že nic nedotáhnu do konce, nebo mě to prostě přestane bavit (viz. cvičení).

Když se podívám na můj asi nejúspěšnější pokus, kdy se mi před x lety podařilo úspěšně a na dost dlouhou dobu zhubnout. Ani jsem se tak nezamýšlela nad tím, co jsem dělala pro hubnutí jako takové, ale spíš v jaké jsem byla situaci. Došlo mi, že jsem tehdy byla v naprosté psychické pohodě. Měla jsem fajn práci, skvělého chlapa a neměla prakticky žádné starosti. Můj život byl v harmonii. Byla jsem prostě v klidu a v pohodě a ono to šlo.

Při posledním hubnutí, kdy jsem i cvičila, byl můj život jeden velký chaos. Nic nefungovalo a tak, abych to nemusela řešit, našla jsem si něco jiného, na co jsem upřela pozornost a čemu jsem se věnovala. Bylo jasné, že mě to stejně ale dřív nebo později dožene. Ve chvíli, kdy jsem byla nucená řešit i ostatní stránky svého života, zjistila jsem, že na hubnutí už nemám ani myšlenky a ani energii. Prostě jsem v hlavě řešila úplně jiné věci. Vedle toho bylo hubnutí úplnou malicherností, i když pro mě bylo důležité!

Došlo mi, že pokud chci trvale zhubnout, musí to být přirozenou součástí mého života. Musím mít čas se tomu věnovat, ale nesmí to upoutávat veškerou moji pozornost. Jednoduše se to musí stát přirozenou součástí každého dne. Teprve teď, po docela dlouhé době, se můj život dává opět do nějakého pořádku a řádu. Konečně cítím harmonii ve všem, co se mě týká. Samozřejmě mě v životě čeká ve všech oblastech ještě dlouhá cesta, ale mám pocit, že jsem na správné cestě. Jsem prostě v klidu a pohodě, nic mě nestresuje.

Musím říct, že mám díky tomu úplně jinou energiia chuť hubnout. A ani to nijak neřeším, prostě chci, aby to šlo tak nějak "samo!" Je jasné, že samo od sebe to nepůjde, ale chci, aby to pro mě bylo přirozené a nemusela se do něčeho nutit. Momentálně mi hodně sedí to, jak to mám teď. Cítím se dobře, nic neřeším a užívám si to.

Myslím, že pokud chce člověk zhubnout, nebo na sobě jakkoliv pracovat, je důležité, aby byl psychicky v pohodě a měl život tak nějak v harmonii. Pak jdou věci mnohem snadněji, než když jste pod stresem a nebo řešíte jiné věci. Teď držím dietu a vůbec mi nepříjde, že bych nějakou držela. Je mi fajn jak fyzicky, tak i duševně. Těším se z toho, co mi život přináší a užívám si každé kilo dole, ale na druhou stranu, to není středobod mého vesmíru a nelpím na tom.

Nejvíc se teď těším na Jarní detox, který mě čeká od zítra. Ráno se zvážím, ať mám i přehled, co to udělá s váhou a budu se snažit, to ty 3 dny vydržet. Každý večer napíšu, jak jsem to zvládla,.. Ale už se na to vážně těším,.. :)

Hezký den
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat