Inspirace

Inspirace

středa 27. května 2015

První vyhrání z kapsy vyhání

Je standardním jevem, že pokud člověk zhubne pár kilo, má pak tendenci v hubnutí polevit. Já jsem tohoto zdárným příkladem. Zhubla jsem první kila, začalo mi být trošku volnější oblečení a zaznamenala jsem první odezvy svého okolí. Byla jsem maximálně spokojená a začala používat typické věty jako: pro jednou se nic nestane a když tak hezky hubnu, tak jeden prohřešek se ztratí a podobné hlášky.

Je pravda, že pro jednou se opravdu nic nestane, ale musí to být opravdu jen jednou!!! Což bohužel většinou není! V tomhle případě je podle mě rozhodující najít si další motivaci. Paradoxně se mojí další motivací stala úplně stejná věc, která mě k dietě přivedla, a to svatba kamarádky. Chtěla jsem zhubnout, abych vypadala líp v drůžičkovských šatech. Bohužel střih nebyl zrovna lichotivý k mojí postavě, nicméně jinou možnost jsem neměla.

Pár kilo bylo dole a určitě to bylo lepší, než kdybych nedělala nic. Každopádně, polevila jsem! Bohužel, nebo spíš naštěstí, jsem měla možnost vidět první foto a videa ze svatby ( až si to stáhnu, tak sem něco dám) a byla to hrůza!!! Fakt jsem si připadala, jako úplný vorvaň!!! Já sama sebe až tak tlustou nevnímám, nicméně, na fotkách nebo na videu, je to dycky hrozná katastrofa. Můžu říct, že mi doslova spadla brada!!! Došlo mi, jak veliká cesta mě ještě čeká a že pokud se nevzpamatuju, tak se nic nezmění!!!

Opět jsem najela na dodržování diety a zapojím nějaký pohyb. Chtěla jsem běhat, ale měla jsem ošklivě skopnutý palec, tak to nešlo. To už by mělo být v pořádku, nicméně, aby to nebylo tak jednoduché, jsem teď nemocná :(. Avšak, donutilo mě to najít zase další motivaci a pokračovat. Co nejdřív se teď chci dostat pod 80 kilo a vytyčit si další cíl! Jelikož mi fakt není dobře, tak nemám vůbec chuť k jídlu, tak to možná bude taky znát. Zvážím se o víkendu a uvidím, jak budu dál poračovat.

Každopádně, ten obrázek, sama sebe v těch prokletých šatech jen tak z hlavy nevymažu!!! A díky za to!! Je možné, že bych jinak polevila úplně!!! Nesmím a nechci to vzdát!!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat