Inspirace

Inspirace

sobota 9. května 2015

1. den jarní detoxikace

První den je za mnou. Dlouho jsem si ráno pospala, což bylo fajn. Původní záměr byl, celé ty tři dny, co mám v plánu detoxikaci, víceméně proležet na gauči. Ale to jsem přehodnotila. 

Rano jsem se zvážila, ať vím i co to udělá s váhou a měla jsem 80,6kg. Včera jsem si koupila přes 4kg jablek a spolu s detoxikačním čajem jsem se do toho pustila. Akorát jsem místo odpočinku byla u babičky na zahradě protrhávat maliny a pak jsme byly s babičkou ještě hodinu a půl na procházce. Dopoledne jsem nic nesnědla, protože jsem vstávala až po 10 hodině a neměla hlad. V průběhu odpoledne, kdy jsem dělala na zahradě, tak jsem křoupala syrová jablka. Je pravda, že by se měla jíst oloupaná, ale na to jsem se vykašlala. 

Je pravda, že asi po pátém jablku, už jsem toho měla plné kecky. Bylo jasné, že musím změnit trochu formu, tak jsem si na večer koupila sušená jablka, což byla fajn změna :). Je ale pravda, že jsem se večer těšila do postele, až to všechno zaspím! 

Zítra to bude asi náročnější :(. Jako hlad jsem nijak extra neměla, ale chutě celkem jo. Ne, že by mě přímo honila mlsná, ale když víte, že se nemůžete kromě jablek dát nic jiného, je to trochu deprimující. Každopádně, druhý den už asi budu bojovat s hladem! Důležité je, abych si našla nějaký program. Uvidím jaké bude počasí a něco vymyslím. Rozhodně to chci vydržet!!!!

Detoxu zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat