Inspirace

Inspirace

neděle 10. května 2015

3. den detoxu - návrat k dietě

Dnes ráno mi váha ukázala krásné číslo a to rovných 80 kilo :). Ale to není nebo teda nebyl můj aktuální cíl. Ráno jsem se cítila hodně dobře, měla jsem takový zvláštní pocit lehkosti a bylo to vážně příjemný. Jen jediná věc mi celkem vadila, a to že jsem byla dost unavená. To byl pro mě taky rozhodující faktor pro ukončení detoxu dnes po obědě.

Vzhledem k tomu, že mě zítra čeká opravdu náročný den, potřebuji mít zítra energii a plnohodnotně fungovat. Kdyby byl ještě zítra volný den, tak to dotáhnu až do večera a zítra se dám do pořádku. Ale takhle jsem se rozhodla, že 2,5 dne stačí na pročištění. 

Po detoxu je ale třeba začít jist něco lehčího. Já si po poledni dala talíř čistého vývaru a teď odpoledne si udělala fazolovou polívku. Nic dalšího už dnes jíst nebudu. Zítra normálně pokračuju v Dukanově dietě, konkrétně bilkovinovo zeleninovym dnem. 

Závěr z detoxu: byla to celkem zajímavá zkušenost a určitě to jednou za čas do jídelníčku zařadím, ale necham to vždy na 2 dnech. Bohatě to stačí. 

Jsem ráda, že jsem to zvládla :) ale taky jsem ráda, že už jsem se mohla najíst :). Teď se těším na další úbytky váhy díky Dukanovi. Musím ještě víc zapracovat na jídelníčku, ale jinak je to super :). Už to bude 5 týdnů a já mám dole 6 kilo :). 

Taky jsem si dnes koupila nové tenistky na kolo, ze kterých mám radost. Už se těším až si udělám výlet. Zítra jedu opět na několik dní do Prahy, takže strava bude opět dost jednotvárná, ale to už neřeším. Těším se až překonám hranici 80 kilo :).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat