Inspirace

Inspirace

úterý 19. května 2015

A je to za mnou :)

Svatební šílenství je za mnou :). Svatba byla samozřejmě naprosto skvělá. Nijak jsem ten víkend neřešila jídlo, ale na druhou stranu jsem se myslím nijak nepřejídala. Jak budu mít fotky, tak sem nějaké hodím, ať si to umíte představit,..

Před svatbou jsem vážila cca 81kg a dnes to bylo 82kg. Takže celkem pohoda. Další cíl je teď dostat na začátek toho čísla sedmičku :). Normálně dál pokračuju v Dukanově dietě a pokusím se dostat tímhle způsobem na nějakou rozumnou váhu. Nechci momentálně nic plánovat, co se hubnutí týče, ale chci to dotáhnout do konce...

Momentální cíl je jasný, dostat se pod 80 kilo a pak uvidím jak to bude dál. Ty dvě kila navíc bych ráda dala dolů někdy do začátku června. Je pravda, že před svatbou se mi to trochu zpomalilo a nešlo to dolů, ale doufám, že se to opět rozhýbe :).

Je pravda, že tu dietu nedržím nijak přísně, ale v hrubém kontextu se držím pravidla, že se jí jen bílkoviny, i když si dám klidně i sýr s 20% tuku. Na druhou stranu už je to dlouhá doba a já stále dietu držím! Sedí mi to a to je pro mě hlavní..

Teď se vrhnout na dalš metu :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat