Inspirace

Inspirace

úterý 1. března 2016

Škola jídla - den 1.

Jak už jsem psala v minulých příspěvcích, dala jsem si teď chvíli pauzu. Od všeho! Prostě jsem potřebovala vypnout, vyresetovat a chvíli přemýšlet. Už jen kvůli tomu, že se mi nedařilo dlouho se posunout nějak výrazněji. Tak nějak jsem se v tom plácala od nikud nikam. Můžu říct, že za tu dobu jsem snad stokrát uvažovala nad tím, zda vůbec chci zhubnout a proč to dělám a co od toho čekám a vše se mi v jednom velikém zmatku honilo hlavou. Dost jsem řešila i předchozí úspěchy a nezdary. Látky k přemýšlení to tedy bylo opravdu hodně!

Musela jsem na chvíli zastavit, abych se vůbec mohla zase někam pohnout. Na jednu stranu to pro mě byl krok zpět, jelikož jsem se dostala opět na váhu 80,0kg!!! Ale nelituji. Nějak jsem ten čas potřebovala, abych se mohla posbírat. Můj problém je, že chci všechno ihned. Nemyslím tím teď, že chci hned zhubnout, ale sotva začnu řešit jídlo dýl než pár dní, tak už si myslím, jak to ovládám a hned se vrhám na další věci a jídlo jde zase bokem a tak je to se vším :(.

Cítím, že se chci posouvat ještě dál a nejsem v této fázi spokojená. Taky vím, že mým hlavním problémem je jídlo a moje netrpělivost. Pokud se však chci dál posouvat, tak na sobě musím pracovat! Bez toho to nepůjde. Proto jsem si ty cíle teď postavila úplně jinak. Začnu od základů a nebudu se posouvat dál, dokud to nebude fungovat. Chtěla bych druhou metu zasvětit 70-ti kilům. To je takové magické číslo. Nevím jak dlouho to bude trvat. Aktuálně mám plán na další 4 měsíce.

Začnu však úplným základem, a to je jídlem :). Březen pro mě bude školou jídla :). Poctivě si budu všechno zaznamenávat do Kalorických tabulek a tentokrát se chci zaměřit převážně na složení a nepřekračování doporučených denních dávek. Nic dalšího v březnu nechci a nečekám. Jen to jídlo! Uvidíme, jak se mi bude dařit a co z toho za ten měsíc bude. Od dubna už mám jiné plány, ale pokud nebudu zvládat jídlo, tak se do ničeho dalšího pouštět nebudu!

Jak jste si možná všimli, dlouho jsem nepsala o pilates. To proto, že jsem ho dočasně přerušila, a to z jednoduchého důvodu, nestíhám ho. V práci se trochu změnila situace a já bych ho stíhala jen občas a to mi moc nedává smysl :(. Je mi to líto a doufám, že to není napořád, jelikož moje záda už protestují. Mám teď však v plánu jiné aktivity, tak uvidíme. Každopádně, tento měsíc nehodlám nic rozjíždět. Jídlo samo o sobě je pro mě velkým soustem! Uvidíme, co za ten měsíc zvládnu :).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat