Inspirace

Inspirace

čtvrtek 3. března 2016

Škola jídla - 3. den

Mám za sebou dva hodně rozpoluplné dny. Den 1. byl v jídle docela dobrý. Dokonce se mi dařilo držet na uzdě množství tuku. Jenže jsem šla večer na vínko, vypila 4 dvojky a dala si na půl se sestrou pražené a solené kešu oříšky. Takže celkový příjem kJ nebyl rozhodně v mezích! Den 2. byl oproti tomu druhým extrémem. Měla jsem celý den školení v Brně a nenachystala jsem si žádnou svačinu sebou a ani jsem o jídle toho dne vůbec nepřemýšlela. K snídaní jsem si koupila půlku italské bagety na hlaváku, pak si dala kafe a k němu čokoládový věneček. Nebyla žádná odpolední ani dopolední svačina. K obědu jsem měla gulášovou polívku, smažený květák, zapečenou brokolici s kukuřicí a sýrem a opékané brambory s tatarkou. Rozhodně nic dietního. Pouze oběd mi prakticky zabral veškěrý rozpočet kJ na celý den!!!

Navíc jsem pak celý den nic nejdela, jelikož jsem šla po školení ještě na nákupy. Najedla jsem se pak až doma a dala si rovnou dvě misky čočkové polívky :(. Prostě hrůza. Hned druhý den jsem narazila na svoji slabinu, a to je plánování jídla mimo práci. Když jsem normálně v bance, tak si jídlo umím skvěle naplánovat a držet se toho, ale jak jsem mimo, tak je to problém. Na tom musím víc zapracovat. Za 14 dní jedu na jeden seminář do Prahy, tak uvidíme, zda to zvládnu líp.

Další kámen úrazu se stal včera. Při zkoušení oblečení na nákupech jsem jasně viděla, jak jsem nakynula :(. Je pravda, že jsem to včera ráno dostala, takže jsem celkově taková víc nafouklá. Ale jak jsem se přestala hýbat, tak ten tuk se snad množí dvojnásobnou rychlostí :(. Jsem celá měkká a bahnitá nebo jak to nazvat. Vůbec to nemá žádný tvar. Byla jsem velmi nemile překvapená :(. Přesto jsem si koupila dvě hezké sukně a bolerko :). Aspoň nějaká radost.

Snad budou další dny lepší. V sobotu jdu na oslavu narozenin, tak tam nějaké to vínko padne, ale s tím musím počítat. Jinak sem potom dám vždy týdenní shrrnutí v číslech. Příjem tuků, sacharidů a bílkovin budu reportovat v týdeních přehledech, jelikož se stane, že některý den něco přepísknu, ale jde mi o to, abych to v dlouhodobějším horizontu držela v těch správných hodnotách. Příjem kJ však budu ukazovat v jednotlivých dnech.

Jen pro ukázku sem vkládám průměr za ty dva dny:

Dnešní den zatím vypadá nadějně. Je pravda, že si dám vždycky aspoň jednou týdně někde víno s přáteli, ale to neznamená, že si musím kazit dny, které by mohly být bezproblémové. Prostě si některé věci budu muset hlídat, ale stojí mi to za to!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat