Inspirace

Inspirace

úterý 8. března 2016

Škola jídla - 8. den

Dnes vstupuji do druhého týdne své Školy jídla. Opět mě čeká klasický týden v práci, který snad tentokrát zvládnu celý bez komplikací. Nebo v to aspoň doufám :). V pondělí budu možná na školení v Praze, kam pojedu nejspíš už v neděli, takže si opět vyzkouším den mimo kancelář, na který se tentokrát hodlám připravit. Taky mě však čeká víkendová akce, která je pro mě v tuto chvíli z hlediska hubnutí nejdůležitější.

Nenechám tentokrát nic náhodě. Je pravda, že se mi na páteční akci moc nechce, ale slíbila jsem to, tak půjdu. Tentokrát chci ale omezit alkohol a vyloučit jakýkoliv tvrdý alkohol. Uvidíme, jak se mi to nakonec podaří. Přesto si jídlo na víkend naplánuji dopředu, aby to neskončilo stejně jako tento víkend!

Doufám, že bude tento týden lepší než ten předchozí. Ráda bych viděla, že se to někam posouvá. Věřím, že se můžu jít o víkendu pobavit a nemusí to znamenat, že si tím všechno pokazím. Bude to sice ještě dlouhý boj, ale snad to zvládnu. Měsíc je krátká doba, přesto doufám, že si vytvořím alespoň nějaké základy pro můj další postup!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat