Inspirace

Inspirace

středa 16. března 2016

Škola jídla - zhrnutí druhého týdne

Mám za sebou druhý týden. Byl opět velmi rozpoluplný, ostatně jako vždycky :). Přes týden se mi dařilo. V práci to mám docela dobře nastavené a jídlo si hlídám. Je pravda, že když je frmol, tak je to složitější, jelikož nestíhám jídlo. Minulý týden byl však úspěšný a za týden v práci bych si dala jedničku :).

Horší to však opět bylo o víkendu. V pátek byla akce, kde se dost pilo (jak jinak), v sobotu jsem byla večer pozvaná na pizzu, takže opět žádná sláva. Navíc jsme v neděli měli doma chlebíčky :(. Na těch víkendech mě ještě čeká hodně práce! V pondělí jsem měla opět školení a to taky nebylo o moc lepší než to minulé. Hned vedle byl sice Albert, od kterého jsem si slibovala dostatečný příjem svačin a tak, ale nebyl ani čas si tam zajít. Snídani jsem měla OK, ale pak už jsem nestáhala. K obědu jsem měla kousek bagety s kuřecím masem, co jsme měli k dispozici a vyřizovala emaily a telefonáty. Na hlaváku jsem si pak stihla akorát koupit obloženou bagetu a vodu.

Opět se ukázal stejný model jako u milého týdne. Přesto je tam jeden znatelný posun, a to je vylepšení běžných dnů. Z toho mám opravdu radost. Vidět ten posun mi pomáhá pokračovat. Je pravda, že po ukončení cvičení je vidět, že se to neobešlo bez následků. Nechci se však teď do ničeho pouštět, i když mě to láká. Priorita je jídlo a jak je vidět, má to své opodstatnění!

Stále však musím pracovat na běžných dnech, jelikož tento nebude asi taky ideální a hlavně musím zapracovat na tom víkendu, jelikož ten mi kazí celkový průměr. Opět přikládám rozložení živin během minulého týdne a pak jednotlivé dny v příjmu kJ.


Ty čísla jsou myslím všeříkající. Přesto je na vyšším obrázku vidět, že v týdenním přehledu jasně dominuje tuk. V týdnu ho dokážu držet ve většině případech pod kontrolou, ale víkend to zabíjí. Popravdě, když se na to tak koukám, tak si nejsem jistá, jestli je ten měsíc dostatečně dlouhý, abych pochytala aspoň základy. Nicméně, ráda bych od dubna přidala cvičení, i když ne na denní bázi. Uvidíme, stále mám na to skoro půl měsíce času.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat