Inspirace

Inspirace

úterý 8. března 2016

Škola jídla - zhodnocení 1. týdne

Mám za sebou první týden a proběhly v něm snad všechny možné scénáře, jaké kdy u mě nastanou. Byly dny, na které jsem pyšná, jelikož jsem je zvládla krásně a byly dny, které byly naprosto příšerné!

V prvé řadě mám radost ze všedních dní, které trávím v práci. Tam se mi daří konečně udržet hlavně přísun tuků někde v normě. Celkově mi sedí plánování a myslím, že tyto dny se mi v týdnu vydařily skoro všechny. Hned druhý den jsem však odhalila slabinu, kterou je neplánovaný den mimo kancelář. Je jasné, že se musím na tyto dny připravit, jelikož improvizaci zatím v tomto směru nezvládám! Celkově jsem však se všedními dny spokojená a snad mi bude dařit i dál. Nesmím však podceňovat důkladnou přípravu.

Kámen úrazu nastává o víkendu. Pokud nejdu na nějakou akci, tak se to ještě jakštakš dá, i když ani tehdy to není zatím žádná výhra. Nicméně, tento víkend byl přímo ukázkou toho nejhoršího scénáře, jaký se může stát. To, že tekl alkohol proudem, jsem očekávala, jelikož jsem šla na oslavu narozenin, ale já totálně vyhořela i v jídle. Ne jen, že jsem ten večer pak snědla vše, na co jsem přišla, ale totálně jsem zabila i ten druhý den. Je jasné, že ze svého života oslavy a různé akce nevyloučím, přesto s tím musím něco udělat.

Pokusím se omezit alkohol. Pokud budu vědět, že mám akci o víkendu, tak už v týdnu nepůjdu na víno. Je pravda, že skoro každý týden si zajdu na skleničku se sestrou, kde zvládnu ten litřík vína :(. Takže když bude v plánu víkendová akce, tak pokud nakonec půjdu i v týdnu, tak jedině pokud si dám dvě skleničky a dost! Ani víkendová akce mě však nenutí, abych vypila a snědla na co příjdu. Je pravda, že alkohol si člověk ne vždy naplánuje. Přesto musím naplánovat jídlo. Stačí, že si už samotným alkoholem vše kazím a když tomu pak zabiju víkend ještě jídlem, je to konečná. To nezachrání ani tisíc skvělých všedních dnů :(.

Pro ukázaku přikládám pár statistik za minulý týden.
Příjem kJ v půběhu každého dne


Průměrný doporučený příjem za víkend
 
Průměrný doporučený příjem za celý týden



Pak se můžu divit, že vypadám takhle! Vždyť se není čemu divit. Toto je můj typický týden a víkend, jen s tím rozdílem, že tentokrát jsem se v týdnu snažila jíst dobře! Je to katastrofa! Přesto se pomalu a jistě snažím dostat k té správné hranici. Ráda bych, aby se mi to v tom druhém týdnu podařilo držet se v mezích ve všechny všední dny a o víkendu to urdžet alespoň v nějaké rozumné mezi, jelikož v pátek mám opět akci.

Hubnutí zdar
Vaše Jana









Žádné komentáře:

Okomentovat