Inspirace

Inspirace

čtvrtek 17. března 2016

Škola jídla - 17. den

Pomalu jsem se překulila do druhé poloviny měsíce. Je čtvrtek, tudíž klasický všední den v práci. Tento týden všeobecně není moc dobrý, jelikož skoro každý den byly nějaké zvláštní okolnosti, které měly dopad na jídelníček. Dnes už je ale zase všechno v pořádku. Začínám si pomalinku uvědomovat, jak by měl vypadat jídelníček ve všedním dnu a už nad tím nemusím tolik přemýšlet. Ve standardní dny se mi daří držet pod kontrolou zejména tuk. Horší jsou nestarnardní dny, tam mě čeká ještě spousta práce.

Přesto už se nemusím na ty všední dny tolik soustředit a tak úzkostlivě si to plánovat. Začínám mít o jídle určitou představu, což je fajn. Je to prostě a jednoduše o zvyku. Pořád mám ale co zlepšovat, takže druhou polovinu měsíce chci využít na ty víkendy. Musím to ještě poladit. To, že pak bude duben, však neznamená, že nebudu už jídlo řešit! Právě naopak! Jen si chci vybudovat alespoň nějaké základy, abych se na to potom nemusela tolik soustředit.

Přiznám se, že mám trochu strach z víkendu. Opět mám v pátek akci, takže riziko je veliké. Mrzí mě však, že si těmi víkendy kazím veškerou snahu v týdnu. Nechci se v týdnu snažit jen proto, abych se pak o víkendu mohla přejídat :(. To by asi nebyl moc dobrý model :(. Úplně ale nevím, jak se tomu postavit. No, uvidíme, jak dopadne tento víkend. Pokud se bude situace opakovat, tak to asi bude chtít nějaké zásadnější řešení.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat