Inspirace

Inspirace

pátek 19. února 2016

Pěkně jedno po druhém

Už je to pár týdnů, co jsem začala řešit opět jídlo a jeho složení. Zjistila jsem, že jsem na tom hodně špatně a musím s tím něco udělat. Jenže než jsem se s tím stačila nějak zžít, tak jsem do toho začala motat další věci a nedala tomu čas, abych si v tom udělala nějaký pořádek :(. Navíc teď kvůli pracovním podmínkám nestíhám pilates :(. To mě hodně mrzí. Každopádně to v nejbližší době asi ani nezměním, jelikož to bude s časem ještě horší.

Nicméně, se cítím poslední dobou taková zaseknutá. U ničeho navíc dlouho nevydržím a ještě si myslím, že vše budu zvládat po pár dnech. Nemám prostě dostatečnou trpělivost :(. Z toho důvodu jsem si teď dala pauzu. Prostě chci mít čas, dát si určité věci do souvislostí a udělat si nějaký plán. Takhle jsem se jen plácala od jednoho k druhému bez jakýchkoliv výsledků.

První fázi mám snad za sebou, ale ráda bych se posunula dál. První fáze mě dostala pod 80 kilo, ale já si teď dala jako cíl pro druhou fázi 70 kilo. Jenže se na to chci připravit a ne zase něco zkoušet pokus omyl. Taky si chci víc ujasnit svoje priority a co vlastně chci a jak toho chci dosáhnout s ohledem na aktuální situaci. Svým způsobem cítím, že v sobě tu sílu mám, abych to dokázala. Jen se chci připravit.

Možná to svým způsobem vypadá jako odkládání, ale já si v tom musím udělat nějaký koncept a mít určitý plán. Bez toho se v tom vždy plácám :(. Rozhodla jsem se, že si dám do konce února čas, abych si tohle všechno vyjasnila. Hlavní pro mě je, abych si všechno naplánovala po malých krocích a do dalšího šla až ve chvíli, kdy budu zvládat ten předchozí. Můj problém je, že chci vždy hnedka všechno zároveň a co nejdřív.

Pro druhou fázi jsem si dala konečné datum 1.7.2016. Přijde mi to reálné a vyhovuje to i mému předběžnému plánu, který mám zatím v hlavě. Druhou fázi si chci rozdělit na dvě části. První a zásadní částí pro mě bude měsíc březen, který jsem se rozhodla zasvětit právě práci na jídelníčku. Nechci ten měsíc řešit něco jiného, ale pouze se chci soustředit na jídlo. Na správnou skladbu, pestrost a samozřejmě i množství. Vzhledem k tomu, že k tomu nechci přidávat něco jiného, tak se mi snad za ten měsíc podaří udělat si v tom trochu jasno!

Druhou část mám v plánu věnovat jedné speciální 90-ti denní výzvě :). Zatím se o tom nechci moc rozepisovat, protože na to plánuji samostatný článek ve chvíli, kdy to bude aktuální. Nicméně to bude kombinace cvičení, jídelníčku a také prostoru pro relaxaci a odpočinek. Pokud si však nedám dohromady to jídlo, tak by to nemělo smysl. Je pravda, že toto je zatím moje hrubá představa, jak bych se chtěla na těch 70 kilo dostat. Mám ještě víc než týden, abych na tom mohla zapracovat detailněji.

Cítím, že už se potřebuji posunout někam dál, jinak to dopadne tak, že se tady zastavím. Což nechci. Cítím, že se mám ještě kam posouvat a dělat něco víc sama pro sebe. Jen jsem teď nejspíš potřebovala vypnout a zase si tak nějak uvědomit samu sebe. Pro mě je to totiž dost klíčový. To, že mám teď pauzu však neznamená, že se přecpávám nebo tak nějak. Jím tak nějak normálně, ale ani to na druhou stranu nijak neřeším.

Hlavně už znám svoje mezery a vím o věcech, co mi nejdou a na kterých musím pracovat. To mi snad moji druhou fázi ulehčí a já se budu moct posunout zase kousek dopředu. U mě bylo moje hubnutí a i přibírání vždy hodně v hlavě a taky neznalostí, jak v poslední době zjišťuju. Navíc jsem lítala z extrému do extrému. Mám však pocit, že je po letech skákání z jednoho do druhého, třeba najít si nějaký svůj systém. Jídlo je však základ, který bohužel ani trochu nezvládám. Březen tedy bude zasvěcený jídlu!

Taky chci konečně letos opravdu aktivně jezdit na kole. Mám totiž konečně parťáka, se kterým budu moct jezdit, tak snad to bude letos stát za to. Chci vyrazit co nejdřív to půjde a využít toho, že mě kolo prostě baví :). Potřebuji si ještě taky dořešit pár věcí, které mě teď aktuálně trápí, abych se mohla pak s čistou hlavou vrhnout na druhou fázi a konečně se po dlouhém boji přiblížila zase o pár kilo blíž ke svému cíli.

Takže startujeme 1.3.2016 s druhou fází :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat