Inspirace

Inspirace

úterý 9. února 2016

Zaseknutá

Mám v posledních dnech pocit, že jsem se nějak zasekla. Prostě se nikam nic neposouvá, já nic nedělám a asi snad ani nemám energii a chuť něco dělat. Nevím, čím to je, ale prostě se mi nic nechce. Navíc mám pocit, že se mi vůbec nic nedaří :(. Nejraději bych odjela někam hodně daleko,...

Takové pocity teď mám a moc se mi to nelíbí. Nebývám často lítostivá nebo takhle depresivní. Nevím, čím to je, že se to teď tak nějak všechno hromadí :(. Nevím, kudy kam :(. Doufám, že je to jen přechodný období a že to v nejbližších dnech přejde. Chci se posunout zase někam dopředu, což mě snad taky pomůže v motivaci.

Tak tomu vážně říkám splín :(. Není mi dobře, jsem unavená, chci spát. A nebo se aspoň zavrtat do postele. Prostě se schovat. Na druhou stranu asi není dobře se schovávat. Měla bych to řešit, ale nevím jak,..

Asi budu čekat, až to přejde,.. Snad se to nějak srovná a já najdu sílu pokračovat dál. Mám spoustu plánů. Jen na ně teď nemám energii ani náladu,..

Jak řešíte splín vy?

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat