Inspirace

Inspirace

pondělí 1. února 2016

Tváří v tvář pravdě

Člověk si může nalhávat cokoliv. Záleží jen na tom, čemu se rozhodneme věřit a čemu naopak ne. Já jsem dlouhou dobu věřila, že nejím nijak extra tučné věci a proto jsem nechápala, jak je možné, že mám tak vysoké procento tuku v těle! Nějaký malý červíček mi sice v hlavě hlodal, ale ten jsem vždy umlčela. Nejspíš jsem ani nechtěla znát pravdu!!!

Jenže, příjde doba, kdy se člověk musí podívat pravdě do tváře, ať už dobrovolně nebo nedobrovolně! Dlouho jsem si myslela, že můj problém je spíše v rozvržení jídla během dne, než abych se zaměřila přímo na skladbu jídelníčku. A je pravda, že tam určité mezery mám, ale snažím se na nich postupně pracovat. Nicméně, díky Kalorickým Tabulkám jsem zjistila daleko podstatnější věc. Moje jídlo je samý TUK!!!

Tak jen se podívejte na můj minulý týden. Je pravda, že jsem opravdu poctivá a píšu tam každou misku brambůrek i skleničku vína. Včera jsem si v této oblasti trochu dopřálala, ale i přesto je to alarmující. Taky jsem už 14 dní necvičila! Sice jsem to měla asi tak stokrát v plánu, ale celkově jsem se cítila unavená a vůbec se mi nic nechtělo. Dnes mě čeká Pilates a už to fakt potřebuju,.... Bolí mě úplně všechno!

Ale zpět k těm číslům!

25.1.2016

26.1.2016

27.1.2016

28.1.2016

29.1.2016

30.1.2016


31.1.2016
Myslím, že tohle je dostatečné vysvětlení toho, jak vypadám. Je jasné, že ani cvičení to nezachrání. Popravdě, nesnažím se teď cvičit kvůli postavě, ale opravdu cvičím jen a pouze kvůli svému tělu, dělá mu to dobře. Po 14 dnech bez cvičení se cítím jako přejetá :(. Každopádně, zpět k tukům. To bude docela velký boj. Jsem však ráda, že konečně zjišťuji po tolika letech, kde je vlastně zakopaný pes. Nešlo mi do hlavy, že bych měla vypadat takhle, když nejím nějak extra moc. Občas se sice přejídám, ale nemám pocit, že by to bylo až tak zásadní. Teď to začínám vidět v úplně jiném světle a vůbec se mi to nelíbí :(.

Díky tomuhle zjištění měním své aktuální priority. Budu si dál poctivě zapisovat jídelníček a než na rozvržení, zaměřím se hlavně na skladbu potravin. Takhle to nemůžu nechat! Jen to asi bude běh na delší trať, jelikož nevím úplně jak to změnit. Pokud si to však budu hlídat a případně si víc plánovat jídlo dopředu, tak by to mohlo postupem času jít.

No co, jde se na to,..

Hubnutí zdar
Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat