Inspirace

Inspirace

pátek 5. února 2016

Zase o rok starší, ale...

Rok se s rokem sešel a já jsem zase starší,... Ten čas letí přímo neuvěřitelně! Než se člověk naděje, bude zase léto! Z určitých důvodů jsem ráda, že to teď tak rychle utíká, ale i přesto je to rychlé možná až moc. Každý rok slavím 25. narozeniny, ale letos jsem si tu 2 na začátku chtěla užít opravdu excelentně, takže mi je 20 let :))). Je to sranda ;).

Když se ale podívám na moje tělo, tak ten rok byl opět bláznivý. Mám pocit, že se toho stalo tolik a přesto vypadám stále stejně! Je to zvláštní. Tolik věcí jsem vyzkoušela, tolik si toho uvědomila a přesto tam není změna. Věřím, že mi ta poslední letošní 2 na začátku přinese štěstí a že s 3 příjde změna. Změna k lepšímu!

Pokud nezabere počítání kalorií a s ním spojené přijímání živin, tak už nevím co :(. Je pravda, že včerejší den jsem nezapisovala. Slavila jsem a nemělo smysl počítat chlebíčky nebo zákusky, navíc o víkendu mám oficiální oslavu, takže to nechám zase na pondělí. Přesto si myslím, že mi to pomůže srovnat si příjem tuků a hlídat si rozvržení během dne. Když se mi to podaří srovnat do přijatelné hladiny, tak věřím, že na konci března bych se mohla dostat na těch 75 kilo.

Píšu a mluvím o tom už dlouho. 75 kilo je pro mě opravdu taková zlomová hranice. Mám pocit, že čím víc jsem se k ní ale blížila, tím jsem byla víc ve stresu a v křeči. Vím jsem se tím stresovala a prostě to nešlo. Ne a ne se tam dostat. Teď jsem se popravdě hodně zklidnila a přestala to tak dramaticky řešit. Určitě tomu napomohlo i vynechání pravidelného vážení! Navíc si svoje tělo užívám takové jaké je a mám z něj radost, tak je mi prostě líp! Ta pohoda bude určitě mít příznivý vliv na další vývoj.

Víkend teď nebudu řešit, ale v pondělí se zase vrhnu na zapisování jídelníčku a hlídání hodnot. Taky jsem dostala jeden výjimečný dárek k narozeninám, který hodlám vyzkoušet a se kterým bych ráda začala v pondělí. Nebojte, určitě se o něj s vámi podělím :).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat