Inspirace

Inspirace

úterý 2. února 2016

Jak mi to jde bez VÁHY

Když jsem si začala vést jídelníček v kalorických tabulkách, rozhodla jsem se, že se vykašlu na váhu. Musím na sebe úpřímně prásknout, že to bylo hlavně kvůli strachu z přibírání. Snažila jsem se totiž jíst i v pozdějších hodinách a to mi nahánělo opravdu hrůzu. Nechtěla jsem se denně stresovat kvůli číslu na váze.

Přesto jsem měla velké obavy. I když jsem zjistila, že jím úplně špatně, i když se snažím dodržet denní příjem kJ, tak totálně selhávám ve složení. Stejně se mi podařilo tu váhu upozadit. V neděli jsem se konečně zvážila a byla jsem celkem mile překvapená. Sice jsem nezhubla, ale váha mi ukázala 77,8 kg. Dost mi to pomohlo psychicky, jelikož mi opadl strach z přibírání, když se nebudu vážit.

Stále platí, že se chci dostat na 75 kilo do konce března, což v mém případě nebude žádná sranda, jelikož jsem na tom s jídelníčkem hodně bídně :(. Další vážení mám v plánu až ke konci února. Chci se teď zaměřit na lepší skladbu toho jídelníčku, tak doufám, že se to snad projeví a dostanu nějaké to kilčo dolů :).


Je pravda, že se v tom jídle dost ztrácím. Myslela jsem si, že jím dobře a teď zjišťuju, že ani trochu. Takovéhle zjistění jsem opravdu vůbec nečekala! Pokusím se to tento týden nějak pohlídat, tak uvidíme. V sobotu však slavím narozeniny, tak to snad ani zapisovat nebudu :). I když jdeme s kamarádkama na večeři a pak do víru velkoměsta Olomouc :) takže to nebude zase tak hrozné a nějaké ty kalorie spálíme tancem :))).


Jen jsem trošku smutná, jelikož jsem nakonec nešla cvičit, jelikož jsem se nedostala dřív z práce. Navíc to teď vypadá, že to asi dřív nebudu stíhat skoro nikdy, tak budu muset asi místo v pondělí chodit cvičit jiný den :(. No, ještě uvidím, jak to bude.


Tak hurá na další měsíc bez váhy :)
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat