Inspirace

Inspirace

úterý 7. dubna 2015

Čiré bláznovství???

Možná sem se zbláznila a vím, že je to nejspíš proti všemu co jsem doposud napsala, ale prostě sem to musela zkusit. Dopředu upozorňuju, že se jedná o krátkodobou záležitost a že se pak vrátím k racionálnímu řešení :).

Příští měsíc se mi vdává kamarádka a já jdu za družičku. Někdy v zimě jsem si byla zkoušet šaty a bylo ihned jasné, že budu muset dát pár kilo dolů, pokud nechci vedle druhé družičky vypadat jak bečka tuku! Bylo na to dost času a celkem i reálný, že se to podaří, když jsem si našla lepší práci. Jenže neustálé pendlování po hotelech a školeních se ukázalo jako problém. Tak se stalo, že svatba je skoro za měsíc a já jsem tam kde na začátku :(. 

Ani nevím jak, ale dostala se ke mě z více stran informace o Dukanově dietě. Musím říct, že jsem nikdy žádnou takovouhle dietu nedržela. Prostě sem raději nejedla :(. Nicméně tahle mě celkem zaujala, jelikož je založená na příjmu hlavně bílkovin, takže konzumace masa, mléčných výrobků a zeleniny. Což je podle mě relativně správná cesta. Ideální je jist vše, ale pravdou je, že při konzumaci pouze bílkovin, dostáváme do těla i tuky a sacharidy. Sacharidy navíc v této dietě jsou přijímány ve formě ovesných otrub. A samozřejmě se ji zelenina. Postupem se pak přidává i ovoce a další potraviny, ale nechci teď zabíhat do detailů.

Každopádně tato dieta umí rychle shodit kila a to s menším úbytkem svalové hmoty, právě díky dostatku bílkovin. Problémy tady nastávají ve chvili, kdy si chce člověk váhu udržet. Ale vzhledem k tomu, že hodlám cvičit a jezdit na kole a zdravě se stravovat, tak z toho moc strach nemám. Jediné čeho se bojím je, že mi to poleze tak říkajíc krkem! Nejsem úplně typ co by miloval maso, i když při posledním hubnutí jsem se ho dost naučila jist! A tak sem si řekla, ze za zkoušku nic nedám :)

Tak sem to zkusila. Funguje to tak, že první dny jsou jen bilkovinový a to tak dlouho kolik chce člověk celkem zhubnout. Mě to vychází cca na 5 dní. Pak se střídají čistě bilkovinove dny a dny bílkoviny se zeleninou. Dnes jsem tedy začala. Jsem opět na školení na hotelu, takže možnosti mám omezené, ale šlo to. Ráno jsem si dala vajíčka a šunku, v době oběda sem mela bílou activii a s ní ty ovesné otruby, pak krutí prsní filet, bílý nízkotučný jogurt a k večeři cottage a tuňáka ve vlastní šťávě. Musím říct, že jsem vůbec neměla hlad ani nějaký chutě a ani nemůžu říct, že by mi něco chybělo! Uvidíme jaký to bude zítra. 

Beru to opravdu jen jako pokus, se sebou něco udělat, než bude svatba. Jestli bude nebo nebude úspěšný ukáže čas :) 

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat