Inspirace

Inspirace

neděle 12. dubna 2015

Dukan nebo Jillian???

Toť otázka, která mi vrtá v hlavě už nějaký čas. Začala jsem opět cvičit Jillian a její program 30 Day Shred, dostala jsem se do začátku 2. levelu a pak to skončilo. Ne, že by mě to nebavilo nebo se mi nechtělo, ale prostě teď hodně cestuju a nebylo to moc reálné. Nakonec jsem se rozhodla, že než cvičit jeden level měsíc, je lepší to posunout, až se mi to v práci uklidní a já budu moct cvičit opět pravidelně. Jenže zhubnout chci i tak a nechci čekat na nějaké AŽ...

Je mi už z mých předchozích hubnoucích pokusů jasné, že cvičení je důležité pro zpevnění a formování těla a strava pro úbytky kil. Strava je základ a dá se zhubnout i jen pouhou úpravou jídelníčku, ale není to ono. Cvičení naopak přináší zlepšení postavy ve formě lepších tvarů a navíc ten pocit po cvičení je k nezaplacení! Z toho je zcela logické, že ideální je úprava stravy spojená se cvičením! Ale co když není na cvičení zrovna čas a prostor? 

Prostě už mě nebavilo se koukat, jak čas plyne a nic se neděje. Bohužel, jsem ten typ člověka, co chce všechno hned! A nedařilo se mi bez cvičení dát dolů žádná kila. Vzhledem k tomu že mám duben cestovně celkem náročný a ještě i část května, rozhodla jsem se využít alespoň té druhé příležitosti, a to je strava. Padla mi do oka Dukanova dieta a já si řekla Proč ne??? Díky příjmu bílkovin nebudu přicházet o svalovou hmotu a cvičení zapojím, jakmile se mu budu moct věnovat alespoň trochu pravidelněji. 

Výsledné rozhodnutí je tedy jasné, ani Dukan ani Jillian, ale oba dohromady!! Myslím, že to bude mocná kombinace. Zatím využívám možnosti pouze Dukana, jelikož stále pendluji mezi Prahou a Boskovicema a mezi domovem a hotelem, to už ale poleví. Takže budu dál pokračovat v Dukanovi, tak jak ho mám teď rozjetého a zaroveň si dám od začátku 2. level 30 DS. Na ten bych se mohla vrhnout zřejmě už teď v úterý nebo ve středu. Další týden pak budu opět 3 dny pracovně mimo, ale to už nebude tak hrozné. Myslím, že tímhle způsobem bych mohla s kily a tuky pořádně zatočit ;). Každopádně výsledek ukáže až čas. Ale ten teď řeším do 16.5., kdy se mi vdává kamarádka a já chci vypadat jako drůžička dobře! Proto se pokusím zkombinovat tyto dva fenomény a jsem zvědavá co z toho vyleze :).

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat