Inspirace

Inspirace

neděle 12. dubna 2015

Konec Ofenzivní fáze Dukanovi diety

Mám za sebou první část diety. Říká se jí ofenzivní fáze, protože je to asi nejdůležitější a nejprograsivnější fáze hubnutí. V této fázi jí člověk stravu složenou pouze z bílkovin. Má za úkol rozběhnout hubnutí a zatočit s počátečními kily. Měla by trvat podle toho, kolik kilo chce člověk celkem zhubnout. Mě to vyšlo na 5 dní. Dukan tvrdí, že během této doby člověk v průměru sundá 2-3 kila. S tím, že se díky bílkovinám zachová svalová hmota a odchází tuk a také zadržována voda v organismu, proto je úbytek kil tak rapidní.

Já měla dnes ráno, tedy po 5 dnech diety, dole 2,5 kilo. Takže jsem průměr. Musím říct, že na sobě zatím nijak extra nic nevidím, ale taky je na to ještě čas. 

Takže teď vstupuji do druhé a nejdelší fáze diety, do fáze Alternativní! Je nejdelší proto, že trvá tak dlouho, dokud se nedostanete na požadovanou váhu. Já mám celkem smělé cíle, ale hlavně se teď chci dostat do šatů pro drůžičky 16.5. Alternativní fáze má dvě části. Bílkovinové dny a dny bílkovin + zeleniny. Může se skoro všechna zelenina, kromě brambor a luštěnin. V této době by se hubnutí mělo ustálit cca na 1 kile za týden.

Na začátku jsem měla hodně strach z jednotvárnosti a bála se, že mě bude honit mlsná. Nic z toho se ale zatím nestalo! Popravdě mi tahle dieta dává celkem smysl a cítím se dobře, nemám ani hlad ani chutě. Dukan doporučuje jako pohybovou aktivitu chůzi, která má v hubnutí pomoct. Já mám trošku jiné plány, jelikož si uvědomuju, že nejsou až tak důležitá kila, jako úbytky cm. Každopádně jsem si včera udělala fantastický první výlet na kole a hodlám to za týden zopakovat!!

V dietě zatím hodlám pokračovat a už se těším až si dám zítra zeleninu. Dnes jsem měla opět pouze bílkoviny, jelikož jsem byla opět na cestách, tak to pro mě bylo snazší, ale zítra už si dopřeju i zeleninku ;). Jsem zvědavá jaké výsledky to bude mít dál, ale určitě se nebudu spoléhat jen na dietu, ale to si nechám na příští článek :). Každopádně si chci co nejdřív pořídit dobrou výbavu na kolo a opravdu na něm začít aktivně jezdit! Výhoda je, že mě to baví, horší je, že moc lidí v mém okolí kolu neholduje a samotnou mě to tak nebaví :(. Ale rozhodně to nevzdám! V sobotu jsem ujela asi 20 km, což sice není moc, ale pro člověka, co nikdy aktivně nejezdil a navíc vyjel letos poprvé, je to fakt masakr!!!

Jediné mé zhřešení za těch 5 dní bylo, že jsem si včera po výletě dala dva vinné střiky v poměru 1dcl vína a 2 dcl vody, takže sem měla dvojku bílého. Taky jsem ochutnala brambůrky, ale přišli mi hrozně slaný a po pár lupínkách sem je dala pryč. Třeba se už konečně tohohle slaného nešvaru zbavím ;).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat