Inspirace

Inspirace

středa 8. dubna 2015

2. den Dukanovi diety

Dneska to bylo docela zajímavý. Včera proběhlo vše úplně v pořádku, akorát večer když už jsem ležela v posteli tak jsem trochu cítila hlad, ale už sem to neřešila. Dnes to bylo o něco horší. Ne že bych měla vyloženě hlad, ale nebylo to ono. Dopoledne to ještě šlo, ale odpo už to bylo horší. Taky je pravda, že při dietě založené na bílkovinách, vzniká míň odpadu, takže člověk nechodí tak často na záchod. Já jsem zvyklá chodit často a dnes jsem byla jen jednou a spíš aby se neřeklo. Asi to není tak podstatné, ale bylo to pro mě zvláštní a trochu nepříjemný. 

Jinak mě nijak extra nic nechybí, že bych mela třeba potřebu dát si chleba nebo tak. Ale když jsem na školení viděla plný tác vynikajícího štrůdlu, tak to mi bylo líto :). Jinak jsem toho dnes snědla víc. Vajíčka natvrdo, šunka, tuňák, jogurt s ovesnymi otrubami, grilované kuře a ještě si teď něco dám. Ale když jsem šla v obchodě kolem brambůrek, tak jsem málem brečela :(. 

Jsou tři věci, kterých se neumím vzdát. Polívky, bramburky a víno. Budu na tom muset zapracovat!!! Jinak je v prvních dvou dnech prý normální cítit hlad, ale třetí den už by to mělo být v pohodě, tak uvidím zítra. Je pravda, že na hotelu mám omezené možnosti, ale vidím, že těch věcí, co se dá jíst, je dost. Akorát pan Dukan apeluje na to, aby to byly potraviny s 0% tuku, což u nás třeba v případě sýrů není moc reálný, ale rozhodla jsem se to neřešit až tak pedantsky. Myslím, že to i tak bude mít efekt. 

Takže zatím jsem celkem příjemně překvapená. Uvidíme co přinese třetí den.

Hubnutí zdar
Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat