Inspirace

Inspirace

úterý 14. dubna 2015

Dukan - první výsledky

Už jsem ve druhé fázi Dukana a zatím jsem moc spokojená! Nemám vůbec pocit, že bych držela nějakou dietu, ani že bych se nějak omezovala. Což je dobře, protože to značí šanci na úspěch.

Konečně už mužu jíst i zeleninu, na kterou už jsem se opravdu těšila! Jinak mi zatím vůbec žádná potravina nechybí, ale to asi přijde s časem. Jinak mám na poličce láhev dobrého růžového vína a ve skříňce mé oblíbené brambůrky a nic to se mnou nedělá :). Takže zatím dobrý ;).

Jinak jsem už zaznamenala první viditelné výsledky. Samozřejmě to ještě není něco, co by vidělo už i okolí, ale já to vidím. Líp se mi zapínají kalhoty, pod trikem se tolik nerysují špeky. Prostě se celkově cítím líp. Dokonce mám na víkend naplánovaný výlet na 40 km na kole, tak snad to zvládnu :). Taky už chci zapojit Jillian, tak uvidím, jak to budu dneska stíhat.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat