Inspirace

Inspirace

úterý 28. dubna 2015

3 týdny s Dukanovou dietou

Dnes jsou to přesně 3 týdny, co jsem se rozhodla vyzkoušet Dukanovu dietu. Uteklo to fakt hrozně rychle. Celková bilance je -5kg :). Je pravda, že to nejde už tak rychle jako na začátku, ale to mě zase až tak nevadí. Nejdůležitější je pro mě vydržet! 

Pořád mě to baví, ale mám za sebou už první hříchy. O víkendu jsem měli velkou rodinnou oslavu, tak jsem měla pár chlebíčků, brambůrky a hlavně se hodně pilo. A včera večer jsem dostala šílenou chuť na fazolovou polívku, tak jsem si ji udělala, a to i přesto, že do Dukanovi diety rozhodně nepatří!!! Nicméně, prostě jsem na ní měla chuť, tak jsem si jí udělala. Každopádně dnes opět pokračuju dál. Mám den bílkovin se zeleninou :). 

V neděli jedu na zkoušku drůžičkových šatů a je jasné, že rozhodně nebudu mít menší velikost, ale o to mi ani tak nejde, ale jen v nich prostě nechci být tak naducaná! Do svatby mi zbývají ještě necelé 3 týdny, za které bych ráda ještě dala dolů 3 kila. Měla bych tedy dole celkem 8 kilo a nejspíš bych ještě pokračovala,.. Uvidíme po svatbě. Každopádně je to zatím všechno jen o té dietě a bez cvičení, k tomu se prostě pořád nějak nemůžu dokopat. Doufám, že si aspoň část pohybu vynahradím na kole, když už nic jinýho,...

Jediný, co si teď tak nějak víc uvědomuju, je jednotvárnost stravy. Jsem totiž líná si vařit, takže se s tím moc nemažu a jím většinou tepelně neupravenou stravu. Na tom musím zapracovat a taky to mám pro nejbližší dobu v plánu. Třeba dnes si dám k večeři rybu se zelenými fazolkami :). Ale chce to zapracovat na obědech do práce,..

Mám už i pár negativních zkušeností, ale ty si nechám sólo na příští článek,..

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat