Inspirace

Inspirace

středa 25. března 2015

Je to boj

Tak tohle je vážně docela nápor na psychiku. Musím říct, že takhle negativně už jsem svoje tělo dlouho nevnímala :(. Ne že bych teď vypadala nějak hůř než dřív nebo tak, ale je to dáno oblečením, které teď nosim. Drese code mi prostě říká, co mám nosit. Já byznys styl oblékání milují, cítím se v tom dobře a navíc to prostě vypadá krásně žensky! Ale má to fakt šílený mínus - je na něm vidět každý kilo, ne-li každý gram!

Když se má pak člověk takhle každý den na očích, je to docela silný kafe i pro mě a to si myslím, že vydržím dost! S tím musím fakt něco udělat. Základ je určitě jídelníček!! Nemůžu říct, že bych jedla vyloženě nezdravě, ale dost se přejídám. Na tom teď pracuju. Díky pravidelnému režimu si můžu dovolit jíst menší porce častěji během dne, což je velká výhoda. Hold teď musím zatnout zuby a vydržet, protože to nebude hned :(.

Každý pohled do zrcadla je pro mě teď utrpení. Ale vím, že i 5 kilo už bude velký zlepšení! Jde to hrozně pomalu, ale jde! Už jen vydržet!!! Pravidelně a zdravě jíst a cvičit kdykoliv to půjde. Jenže se cvičením dost bojuju, protože chodím z práce dost vyčerpaná, jelikož se učím spoustu nových věcí a večer jsem pak úplně bez energie.

Nic není snadné.... Vydrž Jano, vydrž!!!!

Cvičení zdar
Vaše Jana

PS: včera v noci jsem si skřípla nerv mezi lopatkama, takže mám pauzu od cvičení.

Žádné komentáře:

Okomentovat