Inspirace

Inspirace

neděle 22. března 2015

Lepší nebo horší?!

Jsem skoro v půlce druhého levelu. Jde to zatraceně pomalu. Minulý týden jsem strávila skoro celý na hotelu a tam se cvičit nedalo. Nebyl tam vůbec žádný prostor a hlavně nebyl vůbec čas! Tento týden jsem doma, tak doufám, že s tím cvičením zase trochu pohnu. Na druhou stranu se musím pochválit za jídlo. K dokonalosti to má sice ještě daleko, ale nepřejídám se a jím i přiměřenou stravu, kterou si hlídám hlavně k večeři.

Bohužel, těch týdnů na hotelu mě ještě pár čeká, hlavně v dubnu. Ale od května už to bude polevovat, takže se do toho budu moct pořádně obout. Zatím to totiž nemá takový výsledky jaký bych chtěla. Samozřejmě by bylo krásné být hubená za měsíc, ale to je nereálný. A navíc jsem ze svých dřívějších pokusů poučená, že se nedá nic uspěchat!!! Je pravda, že jsem si teď na hotelu všimla, že mám ty špeky takový míň naducaný. Prostě je ta kůže taková povadlá a víc visí. Což je nejspíš známka toho, ze se pod kůži ten tuk ztrácí, ale vypadá to podle mě teda hrozně.

Naneštěstí, teď mám svoje tělo mnohem víc na očích než jsem měla! Nemůžu si do práce vzít leginy s dlouhým svetrem nebo hluboký výstřih, abych přitáhla pozornost jinam. A když máte sako, tak na něm prostě poznáte každé kilo nahoru či dolů. To stejné u košil a halenek, no a o sukních ani nemluvím! Prostě hrůza. Hlavně ty povislé špeky jsou pod těma halenkama dost vidět. Vím, že se to časem srovná, ale zrovna teď je to hrozný. Prostě si mnohem víc uvědomuju jak na tom jsem. A už vůbec nemluvím o tom, jak to vypadá na fotkách, to je kapitola sama o sobě!

Je to boj, ale nemůžu a nechci polevit. Mám tento týden na to, abych opět mákla se cvičením. Musím říct, že mi ten druhý level dává zabrat a cviky, kde se zapojují kolena skoro nedávám. Na druhou stranu mě ale baví mnohem víc, než když jsem ho cvičila poprvé! A abych měla aspoň malý úspěch, tak mám o 2cm míň v pase a přes boky. Žádný zázrak, ale každý centimetr se počítá!

Jaro je tu a já se nechci bát odhodit kabát, že budou vidět špeky! Do konce března už toho sice moc nestihnu, ale udělám, co bude v mých silách, aby se to tělo aspoň trochu zpevnilo! Už si nedávám cíle v úbytku centimetrů nebo kil, ale chci tomu nechat volný průběh. Tělo si najde svoji vlastní cestu a svoje tempo. Já si jen budu dál hlídat jídlo a snažit se cvičit. Za chvíli už bude hezky a začnu zase jezdit na kole. Jo, to půjde ;).

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat