Inspirace

Inspirace

neděle 8. března 2015

Kouzlo pravidelného režimu

Konečně mám normální práci s pravidelnou pracovní dobou. Když jsem nastupovala, tak jsem si ani neuvědomovala, jaký to pro mě bude mít vlastně dosah. Ale už první den jsem měla jasno.

Ráno snídaně, v poledne oběd, odpoledne svačina a večer večeře. Jak snadné. Možná to někomu přijde úplně primitivní, ale pro mě to byl skoro zázrak! V minulé práci to bylo něco naprosto nedosažitelného. I když jsem se snažila, tak pravidelný režim opravdu možný nebyl.

Teď to ale jde! Už první den mi bylo jasné, jaké výhody mě čekají :). Bylo ale vidět, že na to moje tělo není vůbec zvyklý! Ne, že bych měla hlad nebo tak, ale prostě jsem stále hledala, co bych kde snědla! Byla jsem zvyklá, že jsem měla jídlo stále po ruce. Pravdou ale je, že když jsem si pak dala oběd, byla to přímo božská mana :). Úplně jinak jsem si to jídlo vychutnávala! Pravda je, že bojuju s večeří. To se musím hlídat, abych se necpala, ale zatím to myslím, celkem zvádám.

Taky jsem si uvědomila, jak velké jsem předtím jedla porce. Popravdě, je teď mám skoro poloviční! Veřím, že to bude ten správný kurz směrem k zdravějšímu a krásnějšímu tělu! Jídlo je totiž základ. Samozřejmě, je taky důležitý, co jíme. Ale už sama pravidelnost dělá divy! Věřím, že to za nějaký čas bude znát a kila půjdou dolů :).

Bez cvičení by to ale nebylo ono, takže jsem si včera sjela 1. level a teď najedu na ten druhý :). Moc se na něj netěším, ale určitě přinese výsledky, zvláště při pravidelném stravovacím režimu!!!

Navíc se blíží jaro a já už se hrozně těším, až vytáhnu ven kolo. Loni jsem tak lehce začala jezdit a letos bych v tom ráda pokračovala. Musím si pořídit nějaké vhodnější oblečení a hned jak se zlepší počasí, tak vyrazím. Chci začít co nejdříve, ať mám v létě formu ;). Takže pravidelná strava, cvičení a kolo,... Uvidíme, co to se mnou udělá. Každopádně uvítám už jen tu lepší fyzičku. Taky je pravda, že teď chodim v byznys oblečení a na něm je znát každé kilo :(.

Takže,...

Cvičení zdar :)
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat