Inspirace

Inspirace

čtvrtek 26. února 2015

Velká změna = nové možnosti

Tak se musím přiznat, že se s 30 Day Shred příšerně trápím,... Ne, že by mě to nebavilo, nebo mi to nešlo. Prostě v kombinaci s touhle šílenou pracovní dobou, je to obtížný. Buď jsem v práci a nebo jsem z práce tak utahaná že jsem ráda, když se nemusím ani hýbat. Nevím, jak by to pokračovala za tohohle stavu dál.

Naštěstí pro mě, jsem si našla novou práci ;). Budu mít klasickou pracovní dobu a budu v kanceláři, takže nehrozí, že bych byla večer tak vyřízená, že bych se nemohla hnout :). A co to znamená???? Konečně se vrhnu na to cvičení pořádně!!!! Druhý level 30 Day Shred si dám už při nové práci a snad to půjde mnohem líp než ten první. Je pravda, že budu v prvních dvou měsících hodně mimo domov, na školení, takže na hotelu asi nikde cvičit nebudu, ale i tak to bude změna. A časem, až se to uklidní, budu moct cvičit pravidelně! 

Mám z toho hroznou radost, jelikož takhle jsem si to cvičení zrovna moc neužívala :(. Bylo to spíš trápení a přemlouvání sama sebe. Ale to se teď snad zlepší ;)

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat