Inspirace

Inspirace

neděle 15. února 2015

Po 1. levelu 30 DS

Už to mám za pár. Příští týden konečně dodělám 1. level a začnu 2. Bohužel jsem teď měla neskutečný pracovní press a fakt se cvičit nedalo :(. Jen pro představu, jak to u mě teď vypadalo:

St - 4.2. -16 hodin v práci
Čt - 16 hodin v práci
Pá - oslava narozenin
So - 8 hodin noční inventura v Kauflandu
Ne - 7 hodin noční inventura v Kauflandu
Po - 10 hodin v práci
Út - 16 hodin v práci
St - volno - ale byla sem fyzicky úplně mrtvá :(
Čt - cvičení
Pá - 12 hodin v práci
So - 12 hodin v práci
Ne - dnes - 16 hodin v práci

Takže opravdu docela slušnej pracovní zápřah. Nicméně když to šlo, tak jsem cvičila a rozhodně to kvůli práci nehodlám vzdát!! Po neděli dokončím 1. level a začnu už konečně druhý. Teď se to pracovně trošku zase uklidní, tak doufám, že ten další level nebudu opět cvičit skoro měsíc :(. Jenže když to nejde, tak to prostě nejde,.. Důležité pro mě je, že chci stále pokračovat. Nic mě nezastaví :)

Po dokončení 1. levelu se změřím i když je pravděpodobné, že tam moc změna nebude vzhledem k frekvenci cvičení. Ale uvidíme, třeba přeci jen malinko jo. Druhý level už by měl být lepší z hlediska času, takže ten výsledný efekt v úbytku centimetrů už snad bude lepší.

Když jsem se rozhodla, že začnu opět cvičit, věděla jsem, že to nebude vzhledem k práci moc jednoduché. Bohužel to je ještě o něco málo horší než jsem čekala, ale jsem ráda, že mě to neodradilo. Naopak se těším na zítra až si zase zacvičím ;). Myslím si, že je pořád lepší zacvičit si jednou za čas, než nedělat vůbec nic! 

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat