Inspirace

Inspirace

středa 4. února 2015

6 dní s 30 Day Shred

Mám za sebou 6 odcvičených dní 1. levelu. Vím, že v původním plánu už bych měla být o kousek dál, ale prostě to nevyšlo. Chtěla jsem tento týden 1. level dokončit, ale to se mi nepodaří, jelikož mi to kvůli práci prostě nevychází. Na druhou stranu mám příští týden dlouhý pracovní, takže mám volné jen dva dny, takže si v klidu dokončím 1. level a ten druhý začnu ten další týden, který mám opět celý skoro volný. Tím pádem budu mít u 2. levelu více času na regeneraci a tělo si líp zvykne! Takže to vlastně dopadlo celkem dobře :).

Cvičí se mi celkem dobře a těším se až budu mít za sebou těch 10 odcvičených dní a budu se moct změřit. Sice necvičím každý den, ale snažím se do toho dát maximum a pořádně to odcvičit. I tak už se mi ale zdá, že to má první výsledky. Určitě cítím, že mám o něco menší břicho. Je pravda, že jsem to teď dostala, takže jsem zase o něco nafouklejší. Nicméně i přesto, že při menstruaci mívám dost nafouklé břicho, tak se mi dneska kalhoty zapínaly mnohem líp než jindy!! A to i za normálního stavu! 

Je pravda, že od toho nečekám žádné zázraky, ale na druhou stranu by bylo divný, kdyby to nemělo vůbec žádný výsledky! Takže uvidíme jak to ten příští týden bude. Vychází mi to, že bych měla poslední den 1. levelu odcvičit ve čtvrtek, tak se pak v pátek ráno než půjdu do práce změřím a dám vědět jak to vypadá. Sama jsem na to hodně zvědavá. A 2. level pak začnu hned v pondělí :).

Bohužel, bojuju s jídlem, hlavně večer :(. Na tom budu muset zapracovat,.. Ale jestli to bude jako minule tak se to trošku časem uklidní samo. Jak jsem začala cvičit a byly vidět první výsledky, tak mi pak už prostě bylo líto se večer nacpat! Tak snad to přijde i teď. Hlavní je si to dycky zavčas uvědomit a prostě se necpat! 

Jediný co mě opravdu mrzí, je, že nemůžu cvičit každý den. To už bych taky pak byla určitě někde jinde. Ale buď budu cvičit jak mi práce dovolí a nebo vůbec. Takže raději takhle! Navíc mě nebolí záda, nebo teda aspoň ne tak jako mě bolívala, ale spíš mě bolí, že jsou namožený ze cvičení :). Ale to jim určitě neuškodí. 

Takže pokračujeme dál,.. Dokonce jsem si na dveře nalepila tabulku, kde si cvičení odškrtávám :). Foceno po 3 dnech :).


Taky přikládám fotky jak sem vypadala na začátku a stále ještě vypadám :)).



Podle fotek si myslím, že vypadám úplně stejně jako když jsem začínala cvičit před rokem! Podle centimetrů to sedí taky, jen bych měla mít o něco menší břicho! Tak uvidíme kam to dotáhnu tentokrát. I když se musím přiznat, že mám trošku nižší cíle! Pro začátek bych se ráda dostala na váhu 75 kg a měla menší břicho, boky a stehna a hlavně se aspoň trochu zbavila té hrozné celulitidy :(. Pokaždý když cvičím, tak se v tomhle zrcadle vidím a je to teda fakt škaredej pohled!! No, práce mě čeká ještě dost a dost.

Taky mám v plánu obnovit svoje výzvy z loňského roku, tedy oblečení, do kterého jsem se chtěla nacpat :). Tak jak bude chvilka tak udělám fotečky ať vím, co mě čeká za práci. Na oblečení je to totiž vždycky nejlíp vidět :)

Cvičení zdar
Vaše Jana



Žádné komentáře:

Okomentovat