Inspirace

Inspirace

čtvrtek 12. března 2015

Druhý level 30 DS

Tak jsem odcvičila první den druhého levelu a myslím, že umřu :(. Už jsem zapomněla jaký to je oproti tomu prvnímu rozdil. U toho jsem se skoro nespotila a tady můžu oblečení skoro ždímat! Je to vážně síla.

Každopádně, to bude mít výsledky. Pokud to tedy nebudu cvičit měsíc jako první level! Ale teď už to snad bude lepší. I když příští týden jsem celý na služební cestě a nevím, jaké možnosti ke cvičení budu mít na hotelu.

No, do té doby mám ještě par dní, tak se je pokusím maximálně využít! Navíc je fajn se na chvíli odreagovat a nepoužívat hlavu :). Jen si vychutnávat to cvičení. Stále mám problém se k němu dokopat, ale jak začnu, tak to jde samo a ten pocit po cvičení je k nezaplacení :). Jen mám trochu problém, že můžu cvičit až večer a to už jsem za celý den docela unavená. Ale zase nemám problémy se spaním :).

Dnes si to dám podruhé a už se těším :).

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat