Inspirace

Inspirace

středa 3. prosince 2014

Rok se s rokem sešel...

Tak dneska je to přesně rok, co jsem si poprvé zacvičila s Jillian ;). Strašně rychle to uteklo,..  Co říct, či spíše napsat. Bylo to zajímavý. Před rokem jsem si říkala, jaká budu touhle dobou už kostička a ono nic,.. To je život. Každopádně jsem se za ten rok hodně naučila,.. Myslím tedy za tu dobu, co jsem cvičila a snažila se jíst zdravě. Nicméně životní okolnosti mi v mých plánech udělali trošku čáru přes rozpočet, ale tak to prostě chodí a je jen na mě, jak a jestli vůbec se s tím dokážu popasovat! 

Už jsem se párkrát zmínila, že časově to mám teď dost náročné, tak bych to teď ráda trochu zkonkretizovala, ať máte představu jak to tedy je. 

Přestěhovala jsem se z Prahy do rodného města na moravě. Není snadné tu najít práci a tak jsem vzala co bylo, abych měla vůbec nějakou. Beru to sice stále jako provizorium, ale momentálně to tak prostě je. Dělám ve stánku rychlého občerstvení, což samo o sobě není nic špatnýho ( naštěstí nejsem zrovna milovnicí tohoto druhu jídla, tak mě to nijak neláká). Nicméně pracovní doba je opravdu šílená. Dělám 16-ti hodinové směny a přes víkend 12-ti hodinové. Opakují se mi vždy 3 týdny a to následovně:
Po - volno
Út - volno
St - 8:00 - 24:00
Čt - 8:00 - 24:00
Pá - Ne - volno

Po - 8:00 - 24:00
Út - 8:00 - 24:00
St, Čt - volno
Pá - 8:00 - 20:00
So - 8:00 - 20:00
Ne - 8:00 - 24:00

Po - Čt - volno
Pá - 20:00 - 8:00
So - 20:00 - 8:00
Ne - volno

Je pravda, že mám dost volných dnů, hlavně po dlouhé týdnu. Jenže je to šíleně nepravidelný a popravdě nevím jestli by mělo smysl cvičit s Jillian. Navíc druhej den po směně jsem vždycky i dost unavená, takže jsem ráda, že tam mám volno. Tím pádem bych v dlouhém týdnu cvičila jen jednou, další týden bych mohla dvakrát a ten třetí bych mohla prakticky 4x. Což mi přijde dost neefektivní, jelikož programy od Jillian jsou postaveny na každodenním cvičení,.. Kdyby to šlo aspoň ob den, tak by to bylo fajn,.. Upřímně jsem ráda, když si zvládnu jít 1x týdně zaplavat,..

No jo jenže něco bych chtěla dělat. To plavání naprosto nestačí. I když se snažím jíst méně a častěji a nepřejídat se a to hlavně večer, taky se snažím omezit alkohol, jelikož jsem opravdu velká milovnice bílého vína, tak to prostě nestačí, co si budem povídat :(. Už nějakou dobu uvažuji nad tím, že začnu běhat. Je pravda, že se mi to teď trochu posunulo, jelikož jsem byla nemocná. Nicméně si myslím, že to běhání by pro tyhle moje časové intervaly bylo lepší a efektivnější. Je sice pravda, že začalo to nejhorší roční období pro venkovní sporty, ale na druhou stranu mám hned u domu hřiště s běžeckým oválem, což bude určitě lepší jak zasněžené chodníky. Uvidíme, zkusím to ještě nějak promyslet, ale s největší pravděpodobností do toho asi od příštího týdne půjdu, i když mám zrovna dlouhý týden, takže bych mohla jen ve středu a ve čtvrtek, ale když to nebudu přehánět, tak by to snad mohlo jít,.. :).

Každopádně mám do konce roku cíl, dostat se na 78 kg, tak snad to klapne :). Určitě dám pak vědět, jak to dopadlo s běháním ;).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat