Inspirace

Inspirace

pondělí 15. prosince 2014

Jak mi Power Yoga nakopala zadek :(

Dneska ráno jsem se poprvé vrhla na Power Yogu, co jsem si stáhla z Uložto.cz. Už na pohled bylo vidět, že to nebude žádná sranda. I ten cvičitel byl po těch 30-ti minutách pěkně spocenej! Ale stejně jsem se do toho pustila. No, z půl hodiny, co video trvá, jsem zvládla cca 15 minut a z toho jsem cvičila tak polovinu :(. To prostě nešlo!!! Vůbec jsem to nedávala,..

Původně jsem chtěla projít celé video a odcvičit co zvládnu, ale za tu polovinu času jsem byla úplně mrtvá! Nakonec jsem to musela nechat být :(. Fakt to nešlo. Tak aby to nebyl promarněný den, tak jsem si zacvičila pár cviků určených přímo na posílení zad.

Prostě a jednoduše mi Power Yoga nakopala zadek :(((. Rozhodně to ale nehodlám vzdát!!! Budu to alespoň 1x týdně zkoušet znovu a snad se postupem času dostanu dál a dál a bude to lepší a lepší :). Zatím budu cvičit to pilates a už pracuju na vlastní sestavě cviků na záda. Něco už jsem si našla a i vyzkoušela a z toho co se osvědčí udělám vlastní sestavu. Je pravda, že jsem na tom teď s fyzičkou i se silou fakt neskutečně bídně. Vůbec nic nevydržím. Je mi taky jasný, že se to ze dne na den nezmění. Pokud ale nebudu čekat zázraky, tak věřím, že i po menších krůčcích se zlepšení dříve či později určitě dočkám :).

Tento týden si dám určitě 2x Pilates + cviky na záda a zkusím i jednou tu Power Yogu. Taky se chci poohlídnout ještě po nějakém videu ve stylu toho pilates, ale ne tak náročném jako je ta power yoga, prostě něco mezi tím! 

Tak mi držte palce. Za týden dám vědět, jak to jde a jestli se to někam posunulo :).

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat