Inspirace

Inspirace

neděle 14. prosince 2014

Pilates pro začátečníky

Jak jsem sama sobě slíbila, tak se stalo. Ve dvou volných dnech, které jsem tento týden měla, jsem si zacvičila. Měla jsem v plánu i plavání, ale to už nějak nevyšlo. I tak jsem spokojená, protože hlavní je začít!

Jelikož mám v háji záda, musela jsem začít nějak opatrně. Nechtěla jsem riskovat, že se pak týden nebudu moct hýbat a ani jsem si to z pracovních důvodů nemohla dovolit. Nakonec jsem se rozhodla začít s Pilates. Na Uložto.cz jsem si stáhla Pilates se Sabinou, je to určeno přímo pro začátečníky. Jedná se o cca 20-ti minutové video a je super, že je to česky. Musím říct, že pro začátek to byla skvělá volba! Nijak jsem se u toho nenadřela a přesto jsem druhý den záda cítila. Je pravda, že je to trošku složitější v dýchání, které si člověk musí neustále hlídat, ale na protažení zad perfektní. Už během cvičení jsem cítila úlevu! Je pravda, že jsem druhý den záda trochu cítila, ale nebylo to nic hrozného. 

Tento týden jsem to zvládla dva dny po sobě a v pátek mě pak vůbec v práci nebolely záda! Bohužel v sobotu už zase jo :(. Nicméně v tom hodlám pokračovat. Jen se mi to přeci jen zdá trochu málo. Tak mám v plánu sestavit si vlastní Workout zaměřený přímo na posílení zad. Mám pár cviků od doktorky, tak si k tomu ještě najdu něco na netu. Udělám si jeden lehčí do začátku a jeden těžší na později a vždy po pilates si dám ještě tyhle posilovací cviky. Jak je dám dohromady, tak je určitě hodím i sem, třeba se to bude taky někomu někdy hodit. 

No a vzhledem k tomu, že jsem dnes výjimečně v práci jen do 16:00, tak si opět zacvičím. A jelikož mě čeká volný týden ( akorát zítra jdu na 8 hodin do práce místo dneška), tak si můžu dovolit něco trošku těžšího. Mám staženou Power Yogu, která má cca 30 minut. Takže dneska ji chci vyzkoušet. Už podle pohledu je vidět, že to bude větší záhul, ale snad to zvládnu ;). 

Podle toho jak mi pak bude si dám příští týden opět kombinaci Pilates a posilovacích cviků a snad zvládnu aspoň jednou tu Power Yogu. Tak pak určitě písnu, jak jsem se s tou Yogou poprala :)).

Cvičení zdar a krásnou adventní neděli

Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat