Inspirace

Inspirace

pondělí 8. prosince 2014

Když už není cesty zpět...

Když jsem se rozhodla že zhubnu, bylo to hlavně z estetického důvodu. Bylo mi samozřejmě jasné, že to bude mít i pozitivní vliv na moje zdraví, když se zbavím nadváhy, nicméně, to bylo jen tak mimochodem. Prostě jsem neměla zdravotní problémy, které by to bezpodmínečně vyžadovaly.

Teď se bohužel situace změnila! Je pravda, že jsem už před pár lety začala pociťovat problémy se zády. Jenže koho záda nebolí! Nijak jsem to neřešila a ani se tím nijak nezabývala. Občas mě sice zlobily víc a někdy mě nebolely zas vůbec. Prostě jsem to nijak neřešila,.. 

Začalo to nenápadně. Občas mě brněli ruce, hlavně když jsem se třeba česala. V poslední době to začínalo být intenzivnější, najedou mi trpnula levá lopatka a to až do takové míry, že mi z něj začala vystřelovat bolest do celého ramene a do zad! Nic příjemného :(. 

Verdikt lékaře: záda v háji! Totálně ochablé a zanedbané svalstvo na zádech a hlavně kolem páteře. Pokud s tím něco nezačnu dělat, tak dopadnu špatně! 



Super! Úžasný verdikt! Co víc si přát :(. 

Je hodně velký rozdíl hubnou nebo cvičit, protože to tak chcete a nebo proto, že musíte! Já jsem chtěla, ale nedokázala jsem to dotáhnout do konce. Teď musím,.... Co bude dál? Nechci jednou skončit třeba na vozíku nebo být ve 40ti úplně nepoužitelná. Navíc problémy se zády má i moje matka a vidím kam to spěje! Takhle teda rozhodně ne!! 

Není cesty zpět!!! Takže už žádné výmluvy, žádné omluvy,... Prostě se jde na to! Tento týden mám volné dva dny, středu a čtvrtek. Jeden den si půjdu určitě zaplavat. Za tu hodinu uplavu většinou 800m prsa, což se dá. A druhý den si dám pro zahřátí Cardio 1 z programu Body Revolution od Jillian. No a k tomu si najdu na internetu speciální cviky na zpevnění páteře a udělám si takový set cviků, který si dám v průběhu dne aspoň 2x. Pak budu mít volný podvečer v neděli, takže si dám opět Cardio 1 a cviky na zpevnění zad! 

Nevím kam to bude dál směřovat, ale jedno vím jistě. Nechci dopadnout špatně. A mě ty záda už opravdu přináší bolet, která mě omezuje v životě a poslední dobou i v práci :(. To prostě tak dál nejde.

Takže.....

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat