Inspirace

Inspirace

úterý 9. prosince 2014

Cvičební plán na tento týden :)

Jelikož už mi nezbývá nic jinýho než cvičit, tak jdu na to! I když to teď zní, jako že je to z donucení, není to tak. Sice už je to nevyhnutelné, ale já jsem tenhle impulz asi vážně potřebovala! A musím se s čistým srdcem přiznat, že už se na to šíleně těším!!!

Po dlouhém zvažování, na co bych se teda měla na začátku vrhnout, jsem se rozhodla začít přeci jen něčím lehčím. Původně jsme měla v plánu dát si Cardio 1 od Jill, ale to vzhledem k hopsání není asi to pravý ořechový na moje záda :(. A ty jsou teď mojí prioritou. Pokud se mi zároveň podaří zlepšit záda a zhubnout, bude to fajn, ale ztráta kil je pro mě v tuto chvíli už opravdu pouze vedlejší efekt! 

Nedokážu popravdě už ani rovně sedět nebo jen stát. Jakmile se narovnám tak mě po chvíli bolí celý záda. Už to ta páteř prostě nezvládá držet! To je docela masakr vzhledem k mému věku. A já si chci život užívat co nejdéle to půjde a ne jezdit na vozíčku nebo chodit o holi!!! Právě proto teď dám přednost jinému cvičení než je klasická Jillian. Je pravda, že i díky ní se ty záda zpevní, ale na mě je to teď trochu moc. Stáhla jsem si lekci Pilates pro začátečníky v češtině, trvá to asi 23 minut a myslím, že to je pro tenhle okamžik to nejvhodnější. Mám staženou i Power Yogu, ale s tou zatím uvidím jak to půjde. Ale ráda bych jí vyzkoušela.



Bohužel mám tento týden dlouhý pracovní, tzn. že dělám Po a Út od 8:00-24:00, St a Čt mám volno, Pá a So dělám od 8:00-20:00 a v neděli jen výjimečně dělám od 8:00-16:00. Nicméně, začít už musím!!! Už bych řekla, že je to za 5 minut 12! Takže, zítra si dám ze startu to Pilates a uvidím, jak mi bude. Ve čtvrtek bych chtěla jít plavat, ale chodím vždy se ségrou a ona nemůže, tak nevím jestli se mi bude chtít samotné :(. Pokud nepůjdu plavat, tak bych si dala znovu to pilates a v neděli mám výjimečně v podvečer volno, tak bych chtěla zkusit tu Power yogu, jelikož pak jdu do práce v pondělí od 16:00-24:00 a pak jdu až v pátek na noční, tak budu mít celkem dost času a prostoru se zregenerovat, kdyby to bylo náročnější :).

Tím, že mám příští týden prakticky volný, tak si určitě dám taky min. 1x Pilates, 1x Power yogu, pokud ji teda zvládnu a určitě chci jít taky plavat ;). Vím, že nemůžu chtít zázraky, ale doufám, že se mi to během pár týdnů alespoň trošičku zlepší!. 

Samozřejmě se budu koukat i na váhu :) i když to teď vážně neřeším. Ale třeba ta Power yoga je na hubnutí dobrá, tak uvidíme, nechám se překvapit. Snad to bude příjemné překvapení :))).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat