Inspirace

Inspirace

neděle 4. ledna 2015

Jak na Nový rok, tak po celý rok??? To snad ne!!

A je to tu. Další rok před námi :). Snad bude lepší než ten loňský!

Každopádně, začátek není moc slavný. Jsem opět nemocná :(. No, ale abych se vrátila trochu zpět a popsala jak to u mě bylo na vánoce. Jedním slovem: Obžerství :). Je pravda, že nejsem milovnice sladkého, takže vánoční cukroví u mě moc emocí nevyvolává, ale taky jsem si pár kousků dala, to se přiznávám. Nicméně, letošní vánoce byly u mě ve znamení návštěv! A to jak návštěvy u nás, tak jsem i já běhala po návštěvách. Ty se však neobejdou bez chlebíčků :) a na těch já prostě ujíždím!!! Ne, že bych je nějak extra konzumovala během roku, ale když je nějaká oslava nebo tak, tak mě najde vždycky tam, kde jsou chlebíčky :). Prostě je miluju!! 

Bohužel, těch chlebíčků se vždy udělá víc, než návštěva sní,... Takže Janička má pak chlebíčky k večeři i snídani,.. Ne, že bych si na to stěžovala, tomu se nedá odolat, ale to břicho :(. Zatím jsem ještě na váze nestála, ale je viditelně jasné, že mám větší pupek :(. Co se týče cvičení, tak na to se prostě nedostalo,... Neustále se něco dělo. Jednoduše jsem si na ně ani nevzpomněla. Není to tak, že bych nechtěla cvičit, nebo tak něco, ale prostě toho všeho bylo tolik, že to prostě nebylo reálný. Na druhou stranu jsem si po letech opravdu užila vánoce s celou rodinou a přáteli a to bylo k nezaplacení!!!

Jenže tohle všechno zanechalo svoje následky! Prostě se mi zvětšilo břicho :(. Jelikož mám ale skoro celý příští týden volný, tak jsem se těšila, že se opět vrhnu na cvičení a plavání, a že to prostě půjde dolů ;). Prostě začnu nový rok se cvičením a pohybem a hezky zdravě :).

No, nekoná se ani jedno :(. Nový rok začínám s plným nosem, teplotou a bolestí hlavy,... Takže volné dny využiju na to, abych se uzdravila!!! S tím jídlem, ale musím něco udělat hned. Chlebíčky už se samozřejmě necpu, ale jsem po těch svátcích hrozně rozežraná a mám i po jídle stále hlad. Prostě jsem si roztáhla žaludek :(. Rozhodla jsem se, že to zkusím metodou najíst se trochu a pak počkat půl hodiny jestli ještě budu mít hlad nebo ne. Protože na posezení jsem teď schopná sníst snad 2x tolik co dřív! To by snad mohlo alespoň trochu pomoct. Taky musím nutně omezit víno. Piju fakt dost a to není zrovna nejlepší, když chci zhubnout. A taky omezit svoji vášeň po brambůrkách,.. 

Přes ty svátky jsem si opravdu popustila uzdu až moc,.. Takže mám teď na čem pracovat. Jen mě mrzí, že místo abych se vrhla na cvičení, tak se vrhnu na pocení :(. Co se týče jídla, s tím můžu ale začít hned, jelikož to je můj kámen úrazu, alespoň v tuhle chvíli určitě!! 

I když mi ten nový rok nezačíná zrovna nejlépe, nevzdám to a budu bojovat. Jinak fakt nikdy nezhubnu, nehledě na moje záda!!! Takže, cvičení se posouvá jakmile se uzdravím, ale na jídlo se vrhám už teď!!!

Zdraví zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat